Jeg føler mig knust!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Christopher&Andreas

TrineLærke skriver:

Ja - hun er alvorligt syg.

øvvv altså kan også godt forstå dig... hva fejler din datter???

knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Ann.

lotchen skriver:

Der er jo også bare det med uddannelse, at det er så godt at komme i gang. Så kan man jo lægge en barsel ind, hvis man skulle være så heldig, men så er man ligesom i gang. Og med syegplejerskeuddannelsen er der mange ting, man kan arbejde med, alt efter om man vil i kommunerne eller på sygehusene, medicinsk, kirurgisk eller psykiatrisk, så der er mange muligheder bagefter. Der er alid arbejde til en frisk nurse

Hvornår kan du eventuelt komme i gang med hf-fagene?

Hvis jeg kan nå at komme ind på VUC så skal jeg faktisk starte med det samme

Lærke kan først komme i specialbørnehave fra 1. oktober, men heldigvis har jeg en svigermor som arbejder om aftenen, så hun kan jo tage hende indtil hun kan starte i børnehaven

Anmeld

8. september 2010

Ann.

gitte&christopher skriver:

øvvv altså kan også godt forstå dig... hva fejler din datter???

knus herfra

Hun er hjerneskadet og har alvorlig epilepsi .. Diagnosen hedder Aicardi Syndrom, og det er bestemt ikke noget rart noget.

Anmeld

8. september 2010

Christopher&Andreas

TrineLærke skriver:

Hun er hjerneskadet og har alvorlig epilepsi .. Diagnosen hedder Aicardi Syndrom, og det er bestemt ikke noget rart noget.

århh nej det kender jeg godt det gør mig ondt at læse.... forfærdentlig sygdom...

stort knus herfra

Anmeld

8. september 2010

klmf

TrineLærke skriver:

Hvis jeg kan nå at komme ind på VUC så skal jeg faktisk starte med det samme

Lærke kan først komme i specialbørnehave fra 1. oktober, men heldigvis har jeg en svigermor som arbejder om aftenen, så hun kan jo tage hende indtil hun kan starte i børnehaven

Fint at du kan starte med det samme, så er du jo godt i gang Fedt med svigermor, der kan hjælpe! Hvor mange fag skal du have? Du kan jo godt være heldig at have korte dage, så svigermor ikke bliver helt overbelastet

Anmeld

8. september 2010

bette

TrineLærke skriver:

Ja - hun er alvorligt syg.

hvad fejler hun?

Anmeld

9. september 2010

Ann.

lotchen skriver:

Fint at du kan starte med det samme, så er du jo godt i gang Fedt med svigermor, der kan hjælpe! Hvor mange fag skal du have? Du kan jo godt være heldig at have korte dage, så svigermor ikke bliver helt overbelastet

Jeg skal have Engelsk, Dansk, Biologi og Psykologi

Jeg må da indrømme at jeg glæder mig lidt - jeg fik desværre ikke svar idag, da der ikke var en studievejleder tilstede, men jeg prøver igen i morgen

Anmeld

9. september 2010

Ann.

bette skriver:

hvad fejler hun?

Hun har et syndrom der hedder Aicardi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.