Jeg føler mig knust!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Rillo

ej det lyder jo helt vildt!

Bliver ked af det på dine vegne..og synes egentlig det er mærkeligt han vender sådan på en talerken

Håber i finder en løsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

tinasmor

jeg kender slet ikke til jeres situation og jeres barns handicap, men måske hvis du kommer tilbage i skole og han ser at du måske blomstre op, at han så skrifter mening mht barn nr. 2. Det er set før. Jeg håber det bedste for jer.

Anmeld

8. september 2010

Stephanie3

Det lyder virkelig hårdt, og det lyder som om at du virkelig ønsker at give din skønne datter, gaven at blive storesøster! Og jeg forstår dig! Håber virkelig i får snakket det igennem, og du kan bliver ved med at passe Lærke hjemme.

Hvad fejler hun hvis jeg må spørge?

Anmeld

8. september 2010

maria87

TrineLærke skriver:

Min kæreste og jeg har hele tiden haft en fælles plan - denne plan gik ud på at Lærke IKKE skulle på en institution, men at hun skulle hjemmetrænes og være hjemme mens hun er på diæt. 
Planen var også at vi skulle have en søster eller bror til Lærke, hvis det gik bedre med Lærke og det gør det, så vi er jo naturligvis begyndt - og manden mente endda at vi godt kunne begynde et par måneder før vi egentlig havde tænkt os det - så nu har vi forsøgt i 3 mdr. 

Men vi har så har i weekenden fået kommunens tilbud om pasning i en specialbørnehave. Vi havde hele tiden sagt at det ville vi ikke og at jeg skulle være hjemme hos Lærke. 

Nu kommer manden så og siger at han synes at vi skal sige ja til pasning, da han mener at jeg er blevet et meget negativt menneske (???????) og har brug for at lave andet (????????) end at være hjemme. 
Han mener så at jeg skal starte fuld tid på skolen i stedet for fjernundervisning og så at vi dropper barn nr. 2. 
Jeg forstår ham bare ikke? Han mente selv at vi var klar og at vi kunne begynde at prøve før tid og han glædede sig rigtig meget. 
Jeg fik selvfølgelig mine forventninger op og blev lige så glad for at Lærke kunne få lov at opleve søskende og de kunne få lov at opleve hende . 
Nu sidder jeg bare tilbage med en tom følelse, jeg ved at jeg ikke er gravid, da jeg lige har haft mens., men det gør så ondt!! 
Jeg aner nu ikke hvad jeg skal stille op? 

Nu mener han jo så at jeg bare skal acceptere at Lærke måske ikke når at få søskende og at de ikke når at se hende :'/ 
Kunne knække sammen og tude lige nu - jeg havde virkelig glædet mig og alt var bare i orden med kommunen, min TA, skolen og alt - og nu er alt bare knust! Igen ....

hvorfor skriver du at de måske ikke når at opleve din datter??? er der noget galt med hende

Anmeld

8. september 2010

Ann.

Ja - hun er alvorligt syg.

Anmeld

8. september 2010

klmf

Hvordan gik det så?? Fik du snakket med ham??

Anmeld

8. september 2010

Ann.

lotchen skriver:

Hvordan gik det så?? Fik du snakket med ham??

Ja det gjorde jeg.

Og jeg kan egentlig godt følge ham på mange områder - men det er stadig svært at acceptere.

Men nu er vi ved at undersøge om jeg kan nå at komme ind på mine HF fag, så jeg kan komme på sygeplejeskole bagefter (til august), og hvis jeg kan det, så komme Lærke i institution. Vi var ude og se det igår og det er meget flinke mennesker og et rart sted at være.

Men nu må vi se, skal op og snakke med en studievejleder i morgen, og hvis jeg får et ja fra skole, så skal jeg starte med det samme.

Anmeld

8. september 2010

klmf

TrineLærke skriver:

Ja det gjorde jeg.

Og jeg kan egentlig godt følge ham på mange områder - men det er stadig svært at acceptere.

Men nu er vi ved at undersøge om jeg kan nå at komme ind på mine HF fag, så jeg kan komme på sygeplejeskole bagefter (til august), og hvis jeg kan det, så komme Lærke i institution. Vi var ude og se det igår og det er meget flinke mennesker og et rart sted at være.

Men nu må vi se, skal op og snakke med en studievejleder i morgen, og hvis jeg får et ja fra skole, så skal jeg starte med det samme.

Ej altås, kan nu godt forstå du har det svært med den kovending Men på den anden side, så er det med at komme i gang med uddannelse jo heller ikke skidt, det kan jeg godt se...

Bare I begge har hjertet med i det, så skal det nok gå - og så krydser vi alt hvad vi har for at Lærke når at opleve at blive storesøster 

Anmeld

8. september 2010

Ann.

lotchen skriver:

Ej altås, kan nu godt forstå du har det svært med den kovending Men på den anden side, så er det med at komme i gang med uddannelse jo heller ikke skidt, det kan jeg godt se...

Bare I begge har hjertet med i det, så skal det nok gå - og så krydser vi alt hvad vi har for at Lærke når at opleve at blive storesøster 

Ja det håber jeg også hun gør - det er ihvertfald vigtigt for mig.

Jeg ved ikke om jeg har hjertet med 100% men jeg håber det kommer hen af vejen, for jeg vil jo super gerne have en uddannelse.

Anmeld

8. september 2010

klmf

TrineLærke skriver:

Ja det håber jeg også hun gør - det er ihvertfald vigtigt for mig.

Jeg ved ikke om jeg har hjertet med 100% men jeg håber det kommer hen af vejen, for jeg vil jo super gerne have en uddannelse.

Der er jo også bare det med uddannelse, at det er så godt at komme i gang. Så kan man jo lægge en barsel ind, hvis man skulle være så heldig, men så er man ligesom i gang. Og med syegplejerskeuddannelsen er der mange ting, man kan arbejde med, alt efter om man vil i kommunerne eller på sygehusene, medicinsk, kirurgisk eller psykiatrisk, så der er mange muligheder bagefter. Der er alid arbejde til en frisk nurse

Hvornår kan du eventuelt komme i gang med hf-fagene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.