Milla-Victoria's mor skriver:
Kæft jeg har haft en dårlig weekend. Tænk hvis ikke jeg havde skruet fjernsynet ned. Tænk hvis jeg ikke havde hørt hende. Tænk hvis ikke jeg havde fået den ring ud. Eller hvis jeg havde været minutter/sekunder senere...... 
Jeg føler meget med dig, du har været ude for det vi alle frygter....
Men jeg tror du bliver nødt til at se positivere på det. Det du gjorde var HEL RIGTIG!!!
Du er så sej, du har reddet et andet menneskes liv, du har reddet din datters liv. Du har reageret helt som du skulle. Det er bare så flot.
Jeg kan godt forstå at det kan være svært, for det du har været ude for, har været den værste dag i dit liv. Men du gjorde det så flot... Jeg synes det er så fantastisk at du har været "klar" nok i dit hoved til at reagere.
Jeg håber på det bedste for din smukka datter, for dig, og ikke mindst for jeres fælles fremtid. For den er jeg sikker på at i har meget af endnu!
Jeg sender en masse kram til dig, jeg kan ikke "trøste" dig, jeg kan ikke sætte mig ind i det du har oplevet, for jeg har ikke selv været ude for det, men jeg kan sende jeg kram og "lytte" til dig hvis du får brug for det... Skriv hvis du får lyst til det!
Mange knus fra Christina
Anmeld