Tæt på at miste min datter :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

anna-jonas

Har læst dit indlæg flere gange................og har fældet en tårer.Har selv haft en lign. oplevelse, og det var virkelig hårdt.

Det var godt at dit moderinstinkt slog til, og du fik din lille prinsesse hjulpet i tide. Sådan en oplevelse kan sidde i jer begge længe, hvor du kan have svært ved at gå fra hende, og sover dårligt om natten, fordi du våger.

Hvordan har Milla-Victoria taget hele historien?? For det må have

været helt forfærdentlig for hende, ikke at kunne få luft.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Mig med maven

Milla-Victoria's mor skriver:

Kæft jeg har haft en dårlig weekend. Tænk hvis ikke jeg havde skruet fjernsynet ned. Tænk hvis jeg ikke havde hørt hende. Tænk hvis ikke jeg havde fået den ring ud. Eller hvis jeg havde været minutter/sekunder senere......

Jeg føler meget med dig, du har været ude for det vi alle frygter....

Men jeg tror du bliver nødt til at se positivere på det. Det du gjorde var HEL RIGTIG!!!

Du er så sej, du har reddet et andet menneskes liv, du har reddet din datters liv. Du har reageret helt som du skulle. Det er bare så flot.

Jeg kan godt forstå at det kan være svært, for det du har været ude for, har været den værste dag i dit liv. Men du gjorde det så flot... Jeg synes det er så fantastisk at du har været "klar" nok i dit hoved til at reagere.

Jeg håber på det bedste for din smukka datter, for dig, og ikke mindst for jeres fælles fremtid. For den er jeg sikker på at i har meget af endnu!

Jeg sender en masse kram til dig, jeg kan ikke "trøste" dig, jeg kan ikke sætte mig ind i det du har oplevet, for jeg har ikke selv været ude for det, men jeg kan sende jeg kram og "lytte" til dig hvis du får brug for det... Skriv hvis du får lyst til det!

Mange knus fra Christina

Anmeld

6. september 2010

Winnie

hold da op en forskrækkelse. Jeg kan godt forstå at du blev bange og går og bekymre dig, men jeg håber at du vil prøve at lade være, for det er ikke godt for dig og gå og tænke hvis og hvis hele tiden. Man bliver bare mere bekymret af det. Men du har selvfølgelig brug for at få det ud og det er helt okay.

Stort knus

Anmeld

6. september 2010

Maddox

Vil bare lige sende en stor krammer

Sikke da en forfærdelig og traumatisk oplevelse.. Jeg ville sikkert reagere på nøjagtig samme måde som dig og tænke "hvad nu hvis..." Men det var så flot, at du tænkte så klart i øjeblikket og reddede din datters liv.

Hvordan har lille Milla-Victoria reageret på det hele?

Stort kram til jer begge to

Anmeld

6. september 2010

Cris

Jeg er glad for at høre, at alt endte godt. Men du har fået sådan en slags "trauma" og det er meget normalt. Da jeg var 6 måneder var jeg også næsten død pga et lille styk brød der kom gal ned i min hals. Jeg sad ude i køkkenet og min mor snakkede kort i tlf inde i stuen (ingen mobil dengang!) Hun har beskrivet til mig præcis det samme, som du beskriver. Stadig i dag siger hun til mig, at jeg skal huske at tykke godt på min mad, vi skal passe på med at putte noget i munden osv osv. Når jeg er der med mine børn støvsuger hun konstant for tænkt hvis de nu finder på noget at putte i munden... Så  det glemmer man aldrig. Jeg har oplevet feberkramper med mit barn og jeg vidste ikke noget om, hvad det var. Jeg havde ikke en gang hørt om det. Det var dengang vi boede i Indien. Den aften var jeg alene hjemme og jeg troede, at mit barn døde i mine arme. Folk kan ikke forstå, at jeg løber og finder panodilen frem så snart de har 38 feber. Jeg har det stadig svært at snakke om det. Derfor kan jeg sagtens forstå dig. Prøv at være stærk igen og have en nogenlunde rutine, for hun skal glemme det så hurtigt som muligt.

Anmeld

7. september 2010

Chamomile

Sikke en forfærdelig oplevelse, stort kram til dig

Anmeld

7. september 2010

Chamomile

Sikke en forfærdelig oplevelse, stort kram til dig

Anmeld

7. september 2010

Kari

Profilbillede for Kari

Det var TESTEN af dine moderinstinkter, og du bestod 110%! Prøv at glæde dig over det.... Det var ikke et tilfælde du mutede fjernsynet - du kan ikke forklare hvorfor, men det er en mors sjette sans. 

Har selv prøvet det, da min datter på 4 holdt lillesøsters hoved nede under vandet i badebassinet. Vidste bare, jeg skulle kigge til dem, selv om jeg intet hørte andet end latter, for hun troede jo det var en leg.

Bliver du ved med at sove dårligt eller være meget bange, synes jeg du skal skrive til Trine eller Karina i expert panelet.

Anmeld

7. september 2010

mor_sabina

Åh nej sikke en grim oplevelse. Men den sjette sans er stærkere end man tror.

Godt at det hele endte godt. Et rigtigt stort kram herfra

Anmeld

7. september 2010

Fyn

Hvor er du super sej - dit moderinstinkt bestod bare!!! Pyyy - får det så dårligt over at læse det...

Og tænker at når jeg har trang til at tjekke min pige tusind gange i løbet af dagen, så er det OK....

Sender et kæmpe kram og tak fordi du delte forskrækkelsen.

C.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.