Tæt på at miste min datter :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.993 visninger
43 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Mutti2

Jae.... jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte.... eller slutte.

Jeg havde en dag lørdag som jeg aldrig ville glemme. Jeg var rædselsslagen.

Jeg er satme uheldig i mit liv.... og har sjældent noget positivt at berette om. Men denne gang var værre end alle de andre..... Jeg kunne have mistet min dejlige datter :-(

Jeg sad alene i stuen og så fjernsyn, og det var ca. en time siden at prinsessen var puttet. Lyde derinde fra var ikke unormalt, da hun ofte ligger og synger eller snakker. Men af en eller anden grund, sat jeg ved et tilfælde fjernsynet på mute.

Og kunne høre en lyd inde fra hendes værelse, som bestemt ikke skulle være der.

Jeg fløj op og flænsede døren op. Og blev mødt af et hæseligt syn. Der lå min datter og var helt blå/lilla i hovedet. Hun skreg, men der kom ingen lyd.

Hun hev efter vejret. Det var forfærdeligt. Jeg fik hende op, og prøvede at finde ud af hvad der var galt. Jeg kastede hende forover, og fik klappet hende hårdt på ryggen.

I det jeg skulle til at stikke mine fingre ned i halsen på hende, kom der voldsomt meget slim op. Og ud kom en lille ring. Straks kom et lille skrig frem.

HOLD KÆFT JEG VAR LETTET. Jeg har aldrig følt sådan en lettelse. Straks efter kom hun med voldsomme opkastninger. i 20 min gik den på skrig og opkastninger.

Efter hun var faldet til ro fik jeg ringet til vagtlægen. Han forsikrede mig om at hun var okay. og at der ikke kunne være mere skade. det var en lettelse. Men først her kom min reaktion. Jeg tudbrølede som aldrig før. Lægen spurgte om jeg var ked af det. men jeg kunne ikke rigtigt fremstamme noget fordi at jeg hulkede som en gal.

På baggrund af min reaktion valgte han at sende mig til vagtlægen.

Hos vagtlægen kiggede han hende i halsen. Og forsikrede mig om at det hele var som det skulle være....

Alligevel kunne jeg ikke ligge oplevelsen til side. Så jeg har næsten ikke lukket et øje de sidste 2 nætter. Når jeg lukker øjnene ser jeg hendes blå lille ansigt for mig.

Og så bliver jeg panikken for at jeg skal vågne op, og der ikke er liv i hende

Kæft jeg har haft en dårlig weekend. Tænk hvis ikke jeg havde skruet fjernsynet ned. Tænk hvis jeg ikke havde hørt hende. Tænk hvis ikke jeg havde fået den ring ud. Eller hvis jeg havde været minutter/sekunder senere......

Jeg havde det super elendigt i morges med at aflevere hende. Nu kan jeg jo ikke være sikker på at der ikke sker noget.

Tak for  at i læste med, og lod mig lukke ud.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

B&J

åh nej dog ville ønske jeg kunne springe ind i skærmen og give dig en kæmpe knus... sikke en oplevelse åhh hvor er det godt du er sådan en god mor og styrtede ind til hende... kan slet ikke forstille mig hvordan det er åhh stakkels dig håber du kommer dig over chokket

Anmeld

6. september 2010

Bayze

Åh gud det var da frygteligt!! Det var da forfærdelig synd for dig, gud hvor er jeg glad for at det endte som det gjorde. Det er bare sådan noget der man frygter allermest, ikke.. Jeg kan sagtens forstå at du reagerede og reagerer som du gør. Måske du skal have en snak med nogen, sådan for t få bearbejdet oplevelsen. Altså jeg kan mærke på mig selv når jeg læser det at jeg tror det kunne sætte sig som decideret angst hos mig hvis jeg havde oplevet det. Puha, stort stort kram til dig

Men husk at det var jo en rent uheld, det er jo ikke fordi dit barn fejler noget og at det er mere sandsynligt at det sker for hende igen end for alle andre børn...

Anmeld

6. september 2010

MariaJ

Nej, hvor en forfærdelig oplevelse. Jeg kan godt forstå du er rystet. Det tror jeg altså er en helt normal reaktion. Godt at høre din datter er OK. Du gjorde det helt rigtige.

Maria

Anmeld

6. september 2010

L.J.L

gud en forfærdrelig oplevelse! Godt at din fornemmelse slog til da den gjorde! Jeg er glad for at der ikke skete mere, men det må have været det værste at opleve sit barn sådan!

Ved man hvad det var hun havde slugt og hvor det kom fra??

kram til dig og din datter, som sikkert også stadig er rystet.

Anmeld

6. september 2010

BinaMor

pyha prøøøøv selvom det er svært at lade være med at tænke på hvad der ku være sket. det må du ikke byde dig selv

stort knus til dig! det er et syn som ingen fortjener

Anmeld

6. september 2010

SiLiMiMa

jeg er ski så følsom - især efter jeg har fået børn, så jeg må indrømme, at jeg begyndte at tude, da jeg læste dit indlæg

åh, gud..... dejligt at ha en skytsengel! for det må i da ha haft den aften! Godt, der ikke skete det forfærdeligste.....

heise

Anmeld

6. september 2010

lululupo

puhhhhhhhhhhhhhhhh nårhhhhhhhhhhhhhhhh ej hvor forfærdeligt!!!Godt du ringen ud!!!

Anmeld

6. september 2010

klmf

Så rendte jeg da lige ud og kiggede til Oliver en ekstra gang! Det er sådan noget alle frygter skal ske 

Tror også det er helt normalt at du reagerer sådan efter den forfærdelige oplevelse, men prøv at glæde dig over, at dit mor-instinkt slog til lige i det rette øjeblik og hvor er hun dog heldig at have dig som mor! Fint at du lige fik hende tjekket, så der ikke var tvivl i dit sind om at der ikke var mere i halsen.

Puha, stort knus til dig og bettepigen.

Anmeld

6. september 2010

Mama3

puha sikke en forfærdelig oplevelse, du skal huske at tænke på at det var dig der redede hendes liv du handlede i stedet for at gå i panik det var super godt gået, du er for sej

du får lige en krammer med på vejen

knus malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.