Hvilke vådservietter er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

LC

Vi brugt en del forskellige, men er klart mest til dem uden parafume i...

Men bruger altid skumklude her hjemme, så er kun når vi er ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

motterhea

Kun Dermas.. Den mindste får rød numse ved ALT andet..

Anmeld

5. september 2010

ESV

Ved ikke om andre har skrevet det har ikke læst alle svar. Men dem fra Føtex koster 10,95 er uden parafume og er svanemærkede!! og vi syntes de er rigtig gode.

Anmeld

5. september 2010

B&J

MatildeS skriver:

Føtex's eget mærke Budget er rigtig gode.

De koster 10 kr for en pakke med 80 og så har de både Astma&allergiforbundet og svanemærke på

nemlig

Anmeld

5. september 2010

Pige2009

Lon1976 skriver:

Hej

Da det er 10 år siden, at jeg sidst brugte vådservietter, vil jeg blot hører hvilke mærke man skal holde sig fra og hvilke der kan anbefales - Der er må være nogen som er bedre end andre??

Jeg ser helst at det er parfumefri servietter!

Vi har altid vådservietter med i tasken til mund og numse og jeg køber de billige fra Bilka, som er både Astma- og allergimærket og bærer Svanemærket

Anmeld

5. september 2010

mullesmith2

Budget vådservietter fra bilka eller føtex.

Anmeld

5. september 2010

baby2010

Nu har jeg ikke læst hele tråden, så beklager hvis der er gentagelser... Jeg bruger vatklude og vand hjemme og vådservietter ude - svanemærket!!! MEN det er dyrt at bruge vådservietter hele tiden OG man skulle tro at det var løgn, men der er rent faktisk PARFUME i selv de svanemærkede servietter...

Anmeld

5. september 2010

ZamanogDania

Jeg bruger vådeservietter når vi er udenfor. Men jeg vasker min datter hver gang hun har lavede lort. Jeg kan ikke lide og bruge skumklude eller vådesevietter når hun har lavede lort. Jeg tager hende bare til badeværelse og vasker hendes numse med vand. Bedste løsning for mig

Anmeld

5. september 2010

ZamanogDania

også bruger jeg huggies vådeservietter. De er parfumfri også er de ikke så våde og klamme som nogle er. Jeg køber dem altid på tilbud. De er nemlig tit på tilbud.

Anmeld

5. september 2010

twinboys

Vådservietter til babyer er umiddelbart en nem løsning, når den lille skal skiftes mange gange i løbet af en dag. Men servietterne indeholder ofte allergifremkaldende parfume og konserveringsmidler. Dog er der dukket en række såkaldt "parfumefri" varianter op på butikshylderne, men Miljømærkesekretariats test viser, at denne garanti ikke i alle tilfælde holder stik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.