Hvilke vådservietter er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

smokin

BlyViol skriver:

haha men deres bleer er bare  købte lige 3 pakker i dag med 80 i hver til 60 kr. pakke, det er S**** billigt

Ja bleerne er virkelig gode! Dem bruger vi også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

smokin

BlyViol skriver:

haha men deres bleer er bare  købte lige 3 pakker i dag med 80 i hver til 60 kr. pakke, det er S**** billigt

hvorfor kun 60 kr. egentlig? jeg plejer at give 90 kr. for 90 bleer.

Anmeld

4. september 2010

Millesmammi

BlyViol skriver:

ja jeg kan også godt lide deres bleer! de sidder så super godt, og aldrig noget med det er gået igennem, - der har jeg haft lidt prob med pambers :s

Anmeld

4. september 2010

smokin

Millesmammi skriver:

ja jeg kan også godt lide deres bleer! de sidder så super godt, og aldrig noget med det er gået igennem, - der har jeg haft lidt prob med pambers :s

haha, der er sku ingen bleer der kan holde på alt det lort Malou producerer... Men de her er virkelig gode dog.

Anmeld

4. september 2010

Millesmammi

Zette skriver:

Okay, har prøvet en pakke og aner ikke hvilken farve det var. Og dem skal jeg ALDRIG have fingre i igen!

okay, men her er de super.

Anmeld

4. september 2010

Laulund87

Zette skriver:

ej de lugter

De lugter virkelig af parfume og hvis man presser dem, kommer der skum ud af dem Tror slet ikke de er parfumefri!

Desuden er der overhovedet ikke noget galt med vådservietter

Jeg gider i hvert fald ikke bruge skumklude, de virker så ru mod huden..

Anmeld

4. september 2010

<3

Når vi en sjælden gang bruger vådservietter bruger vi Aldis Green Kids. De er nemlig svane og astma og allergi mærket

Anmeld

4. september 2010

Vidunderligeunger

Millesmammi skriver:

ja pambers og libero er lååååårt!! især libero, de lugter af tis og så er de fugtige udenpå når der er tisset i dem  

Anmeld

4. september 2010

Vidunderligeunger

Zette skriver:

hvorfor kun 60 kr. egentlig? jeg plejer at give 90 kr. for 90 bleer.

de var på bud de plejer at koste 80...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.