Hvilke vådservietter er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

bonnie81

Kirle skriver:

Når vi en sjælden gang bruger vådservietter bruger vi Aldis Green Kids. De er nemlig svane og astma og allergi mærket

dem bruger vi også når vi er på tur, de er helt fine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

annekarina

hej....

vi har brugt vådservietter fra matas til vores tre børn og de er gode.

Anmeld

4. september 2010

Fam. Madsen

Vi bruger bleer fra aldi.. og vådeservietter fra lidle den hvide pakke det er de bedste vi har prøvet..

Anmeld

4. september 2010

millesofie

Lon1976 skriver:

Hej

Da det er 10 år siden, at jeg sidst brugte vådservietter, vil jeg blot hører hvilke mærke man skal holde sig fra og hvilke der kan anbefales - Der er må være nogen som er bedre end andre??

Jeg ser helst at det er parfumefri servietter!

jeg kan bedst lide de billige fra brugsen tror det er 8kr de koster

de er parfume-frie og så er de nemme at få op og de har en ok tykkelse

Anmeld

5. september 2010

smokin

Laulund87 skriver:

De lugter virkelig af parfume og hvis man presser dem, kommer der skum ud af dem Tror slet ikke de er parfumefri!

Desuden er der overhovedet ikke noget galt med vådservietter

Jeg gider i hvert fald ikke bruge skumklude, de virker så ru mod huden..

Ja jeg synes også de er mega klamme! Og man var sådan helt fedtet på hænderne bag efter... tror det er det der kamille de proklamerer der er i...

Synes vådservietter er topnice og bruger kun dem. Vi bruger dog skumklude når vi vasker hende i badekar.. Men ja de er rå mod den lille søde sarte numse....

Anmeld

5. september 2010

L.J.L

Jeg bruger de store vatrondeller til min søn. Det er nok meget dyrere at bruge dem, men de forhindrer også at min søn får rød numse. Det fik han hurtigt af skumkludene og vådservietterne stoler jeg ikke rigtig på er fri for alt muligt.

Intet er jo for godt til lillemanden

Anmeld

5. september 2010

Maise

jeg bruger vatpads som ikke fnuller med varmt vand på. meget skånsomt for huden. ville aldrig bruge våd servietter, da der er alkohol som konserveringsmiddel i dem og det er ikke sundt for huden.

skal jeg bruge vådservietter f. eks. til at tørre hendes fingre i med når hun har spist og vi er ude, bruger jeg Budget fra føtex/bilka til 9.95. de er Både svanemærket og astma og allergimærket.

Anmeld

5. september 2010

L.J.L

Maise skriver:

jeg bruger vatpads som ikke fnuller med varmt vand på. meget skånsomt for huden. ville aldrig bruge våd servietter, da der er alkohol som konserveringsmiddel i dem og det er ikke sundt for huden.

skal jeg bruge vådservietter f. eks. til at tørre hendes fingre i med når hun har spist og vi er ude, bruger jeg Budget fra føtex/bilka til 9.95. de er Både svanemærket og astma og allergimærket.

enig

Anmeld

5. september 2010

Maise

linselouise skriver:

enig

Danke schön

Anmeld

5. september 2010

line melias mor

vi bruger neutral

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.