Hvilke vådservietter er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

Lon1976

Super - 2 fluer med et smæk, hvor bleer også kom ind i debatten  det kan jeg li, for det var det næste jeg tænkte.

Købte selv bleer fra Aldi i tidernes morgen.

Tak alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Millesmammi

Lon1976 skriver:

Super - 2 fluer med et smæk, hvor bleer også kom ind i debatten  det kan jeg li, for det var det næste jeg tænkte.

Købte selv bleer fra Aldi i tidernes morgen.

Tak alle sammen

fik også nogle bleer fra bilka af min mor, fordi min lillebror var vokset ud af dem , aner ikke hvad de hedder men de er også fine

Anmeld

4. september 2010

maria_wlt

Køber kun servietter med Astma og allergi mærket på.. Bilka, Rema 1000, Derma, Neutral...

Alt der dufter er en parfume... AD for huden

Anmeld

4. september 2010

L-Mortil3

Vi bruger de billige fra Lidl, er rigtig glad for dem, men mangler VIRKELIG det der plastik låg der er på de "dyre" vådservietter

Har en pakke fra... bum bum bum Super Best, dem kan jeg ikke lide.

Anmeld

4. september 2010

Fru Dinesen

Line&Liam skriver:

Vi bruger de billige fra Lidl, er rigtig glad for dem, men mangler VIRKELIG det der plastik låg der er på de "dyre" vådservietter

Har en pakke fra... bum bum bum Super Best, dem kan jeg ikke lide.

Vi bruger dem fra Rama1000 12 kr pakken og der er alså virkelig mange mange i ... og bruger også deres bleer de er bare perfekt .. Malle ALDRIG fået rød mås i dem, skidt uden for eller andet .... men det får hun af Libero Pampers og Lidel 

Knusss Linda 

Anmeld

4. september 2010

Mullebergen

Føtex's eget mærke Budget er rigtig gode.

De koster 10 kr for en pakke med 80 og så har de både Astma&allergiforbundet og svanemærke på

Anmeld

4. september 2010

frkrbj

BlyViol skriver:

ja pambers og libero er lååååårt!! især libero, de lugter af tis og så er de fugtige udenpå når der er tisset i dem  

Det har vi så aldrig haft problemer med, dog kan den lugte efter en nat hvor hun har tisset meget. Ellers Ingen problemer her. Der synes jeg til gengæld dem fra Aldi lugter hurtigere af tis. Og pasformen er heller ikke god til min datter. Men børn er jo også forskellige

Anmeld

4. september 2010

Mullebergen

MatildeS skriver:

Føtex's eget mærke Budget er rigtig gode.

De koster 10 kr for en pakke med 80 og så har de både Astma&allergiforbundet og svanemærke på

Citerer lige mig selv

Vi bruger dog også skumklude herhjemme og bruger kun vådservietter hvis vi er ude.

Bleer sværger jeg også til Aldis

Anmeld

4. september 2010

Millesmammi

frkrbj skriver:

Det har vi så aldrig haft problemer med, dog kan den lugte efter en nat hvor hun har tisset meget. Ellers Ingen problemer her. Der synes jeg til gengæld dem fra Aldi lugter hurtigere af tis. Og pasformen er heller ikke god til min datter. Men børn er jo også forskellige

da jeg fik den første pakke bleer fra aldi, i barselsgave :b. havde jeg også fået afvide de var så dårlige, og der blev tisset igennem, men til mille er de bare perfekte

Anmeld

4. september 2010

Koen.

Vi bruger neutrals vådservietter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.