Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super - 2 fluer med et smæk, hvor bleer også kom ind i debatten det kan jeg li, for det var det næste jeg tænkte.
Købte selv bleer fra Aldi i tidernes morgen.
Tak alle sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lon1976 skriver: Super - 2 fluer med et smæk, hvor bleer også kom ind i debatten det kan jeg li, for det var det næste jeg tænkte. Købte selv bleer fra Aldi i tidernes morgen. Tak alle sammen
fik også nogle bleer fra bilka af min mor, fordi min lillebror var vokset ud af dem , aner ikke hvad de hedder men de er også fine
Køber kun servietter med Astma og allergi mærket på.. Bilka, Rema 1000, Derma, Neutral...
Alt der dufter er en parfume... AD for huden
Vi bruger de billige fra Lidl, er rigtig glad for dem, men mangler VIRKELIG det der plastik låg der er på de "dyre" vådservietter
Har en pakke fra... bum bum bum Super Best, dem kan jeg ikke lide.
Line&Liam skriver: Vi bruger de billige fra Lidl, er rigtig glad for dem, men mangler VIRKELIG det der plastik låg der er på de "dyre" vådservietter Har en pakke fra... bum bum bum Super Best, dem kan jeg ikke lide.
Vi bruger dem fra Rama1000 12 kr pakken og der er alså virkelig mange mange i ... og bruger også deres bleer de er bare perfekt .. Malle ALDRIG fået rød mås i dem, skidt uden for eller andet .... men det får hun af Libero Pampers og Lidel
Knusss Linda
Føtex's eget mærke Budget er rigtig gode.
De koster 10 kr for en pakke med 80 og så har de både Astma&allergiforbundet og svanemærke på
BlyViol skriver: ja pambers og libero er lååååårt!! især libero, de lugter af tis og så er de fugtige udenpå når der er tisset i dem
ja pambers og libero er lååååårt!! især libero, de lugter af tis og så er de fugtige udenpå når der er tisset i dem
Det har vi så aldrig haft problemer med, dog kan den lugte efter en nat hvor hun har tisset meget. Ellers Ingen problemer her. Der synes jeg til gengæld dem fra Aldi lugter hurtigere af tis. Og pasformen er heller ikke god til min datter. Men børn er jo også forskellige
MatildeS skriver: Føtex's eget mærke Budget er rigtig gode. De koster 10 kr for en pakke med 80 og så har de både Astma&allergiforbundet og svanemærke på
Citerer lige mig selv
Vi bruger dog også skumklude herhjemme og bruger kun vådservietter hvis vi er ude.
Bleer sværger jeg også til Aldis
frkrbj skriver: Det har vi så aldrig haft problemer med, dog kan den lugte efter en nat hvor hun har tisset meget. Ellers Ingen problemer her. Der synes jeg til gengæld dem fra Aldi lugter hurtigere af tis. Og pasformen er heller ikke god til min datter. Men børn er jo også forskellige
da jeg fik den første pakke bleer fra aldi, i barselsgave :b. havde jeg også fået afvide de var så dårlige, og der blev tisset igennem, men til mille er de bare perfekte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128