Størrelse på overtøj til barn født i april?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Det gør Elina også - altså bruger str. 74. Hun er jo født samme dag som Alberte så det er sumo babyerne der har fødselsdag d. 25/5

Hvor er det dog utroligt, at der kan være sådan en forskel

Runa er jo ikke mere end 62-63 cm og så lidt over 7 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Millesmammi

WOW er det bare min pige der er lille eller hvad :O hun er 6 mrd, og ikke engang kommet ud af en 62 endnu :O

Anmeld

4. september 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Hvor er det dog utroligt, at der kan være sådan en forskel

Runa er jo ikke mere end 62-63 cm og så lidt over 7 kg.

Elina er også lang - det er mest derfor hun bruger 74. Hun måler 67 cm men er meget lang i overkroppen, så 68 i bodyer og heldragter kan ikke knappes. Og så vejer hun 8,6 kg i mandags, men hun tager ca 400 g på om ugen  så hun er nok omkring de 9 kg nu.

Anmeld

4. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Elina er også lang - det er mest derfor hun bruger 74. Hun måler 67 cm men er meget lang i overkroppen, så 68 i bodyer og heldragter kan ikke knappes. Og så vejer hun 8,6 kg i mandags, men hun tager ca 400 g på om ugen  så hun er nok omkring de 9 kg nu.

Hold fast en basse  Kan godt forstå, at de andre i mødregruppe tier stille når Elina skal vejes og måles  Om 14 dage skal Runa vejes igen..er spændt på hvad den så siger

Anmeld

5. september 2010

MariaJ

Millesmammi skriver:

WOW er det bare min pige der er lille eller hvad :O hun er 6 mrd, og ikke engang kommet ud af en 62 endnu :O

Altså Johanna kan også stadig passe det meste af sit tøj i 62 og hun er en måned ældre en de to sumobabyer Runa og Elina. Faktisk bruger hun stadig lidt af det vi har i 56, men er også så småt begyndt på str 68. Mærkeligt egentlig.

Anmeld

5. september 2010

Mette-Marie

Frederik er 3 mdr (28.maj). Han bruger str. 80/86 nu. Vejer 9,3 og er 72 cm. Vi har købt en regndragt fra Katvig i str. 80 og den passer ham nu. Så jeg synes godt nok det er svært.

Anmeld

5. september 2010

LISBETH:-)

Mette-Marie skriver:

Frederik er 3 mdr (28.maj). Han bruger str. 80/86 nu. Vejer 9,3 og er 72 cm. Vi har købt en regndragt fra Katvig i str. 80 og den passer ham nu. Så jeg synes godt nok det er svært.

Hæ hæ han kan da vist også være med i sumo baby klubben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.