MariaJ skriver:
Hmmm...måske vi bare skal beholde den. Hun har lige haft den på som et forsøg, og den er godt nok stor nu. På den anden side er hun jo måske på vej op i str 74 om to måneder, og så skal den holde et halvt år endnu.
Kunne din datter stadig have nok varmt tøj på indenunder mod slutningen af sæsonen. Jeg tænker at Johanna jo sikkert kan kravle, og måske endda gå til den tid, så det er jo ikke sikkert hun altid er i vognen under dynen?
Jeg kan ikke helt huske hvornår hun gik op i str. 80, men som med hendes to storebrødre, så har jeg 'overlappet' med flyverdragter. forstået på den måde, at de f.eks. starter i en størrel 74, og når det så bliver januarudsalg køber jeg en flyverdragt i str 80, som de så bruger i slutningen af sæsonen. Det passer så med at de kan bruge str. 80 når det bliver efterår, og så går de op i størrelse 86 i løbet af vinteren.
Set i det samlede billede, så har de lige så mange flyverdragter som hvis de kun havde én hvert år, men på denne måde har de hele tiden en flyverdragt der passer dem perfekt.
Børn vokser jo slet ikke så hurtigt senere hen, som de gør i løbet af det første leveår. Så med mine tre har dette system fungere rigtig godt.
Anmeld