Størrelse på overtøj til barn født i april?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

MariaJ

BlyViol skriver:

hihi Alberte fra d. 25 maj, bruger nu str 68/74 og jeg har købt str. 80... det regner jeg altså med er ok, de vokser jo ikke sååå meget  fra de er 4-6 mdr, som f.eks fra 0-3 mdr for dét gik stærkt... fra 50-68/74 på 3 mdr.. pyh

Ih altså, Alberte er godt nok også blevet en stor pige.  Johanna er som sagt knapt nok begyndt på str 68 endnu, så jeg tror vi beholder den dragt vi har købt til vores lille splejs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Vidunderligeunger

MariaJ skriver:

Ih altså, Alberte er godt nok også blevet en stor pige.  Johanna er som sagt knapt nok begyndt på str 68 endnu, så jeg tror vi beholder den dragt vi har købt til vores lille splejs.

hihi det tror jeg også er fint, ellers kan I jo købe en over vinteren... og sælge den i str. 74...  

Anmeld

3. september 2010

MariaJ

BlyViol skriver:

hihi det tror jeg også er fint, ellers kan I jo købe en over vinteren... og sælge den i str. 74...  

Ja, nemlig. Måske vi kan købe Albertes 

Anmeld

3. september 2010

Vidunderligeunger

MariaJ skriver:

Ja, nemlig. Måske vi kan købe Albertes 

hehe ja det kan da være hun er en 98 haha ej det håber jeg nu ik.

Anmeld

3. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

hihi Alberte fra d. 25 maj, bruger nu str 68/74 og jeg har købt str. 80... det regner jeg altså med er ok, de vokser jo ikke sååå meget  fra de er 4-6 mdr, som f.eks fra 0-3 mdr for dét gik stærkt... fra 50-68/74 på 3 mdr.. pyh

Hold da kæft! Bruger hun allerede 68/74???

Anmeld

3. september 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

ja det er vanvittigt!! Det hun skal ha på på søndag efter den pæne kjole er str. 74... ærmerne skal smøjes op een gang, men hun kan ik passe det i længden hvis ik det er 74... hun er lang, med korte arme

Anmeld

3. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ja det er vanvittigt!! Det hun skal ha på på søndag efter den pæne kjole er str. 74... ærmerne skal smøjes op een gang, men hun kan ik passe det i længden hvis ik det er 74... hun er lang, med korte arme

Runa er stadig en 62...men hun er også kort og tyk

Anmeld

4. september 2010

MariaJ

dorthemus skriver:

Runa er stadig en 62...men hun er også kort og tyk

hæ hæ, det er ligesom Johanna. Hun er også lille og tyk

Anmeld

4. september 2010

dorthemus

MariaJ skriver:

hæ hæ, det er ligesom Johanna. Hun er også lille og tyk

Dejlige små trunter med tykke basselår

Anmeld

4. september 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Det gør Elina også - altså bruger str. 74. Hun er jo født samme dag som Alberte så det er sumo babyerne der har fødselsdag d. 25/5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.