Uhh dårlig MD scanning i dag :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Mathilde

Hvor er det flot, at du kan tage det så roligt som du gør men det lyder jo heller ikke umiddelbart som om, der er grund til panik..

Jeg håber og tror at alt er fint, men derfor får I alligevel krydsede fingre med herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Lambi

krydser fingrer for jer og håber virkelig at at er iorden

Anmeld

3. september 2010

Malonde1985

Håber I snarest får en ny scanning så I forhåbentlig kan få ro på. Er meget ked af at høre det gik sådan - frygter selv den dumme scanning .. Er så bange for hvis noget er galt! Men det er vel man altid som mor

Sender dig et kram  og er super glad for at BIMMEREN ellers er sund og rask

Anmeld

3. september 2010

Natascha

Krydser fingre for at der ikke er stor grund til bekymring...

fra Natascha

Anmeld

3. september 2010

Lillefe

Krydser også fingre her!! håber alt er godt!! skriv så snart du kan sige noget mere..

Anmeld

3. september 2010

Becks

Alt er krydset her!!!

Anmeld

4. september 2010

DK

Hej de damer!

Jeg havde lidt en træls dag i går, men det lettede i løbet af aftenen! Jeg har fået en tid på Skejby på mandag, så der skal vi op og se hvordan det hele ser ud. Det er rigtig dejligt at læse om alle dem der har fået fine børn uden problemer trods SUA. Det hjælper enormt meget (hvad skulle vi dog gøre uden baby.dk?)

Vi prøver at tage det stille og roligt og vi taler ikke om det hele tiden, he he... Det værste er næsten at Mikkel er blevet ENORMT omsorgsfuld og løber rundt og overforkæler mig (ja så grelt at han endda SELV foreslog at vi skulle se stolthed og fordomme i aftes!), og jeg føler næsten at det er fordi at der ER noget galt. Men det er bare hans måde at komme igennem det hele på, og det er heldigvis bedre idag.

I aften skal vi til 30 års fødselsdag og i morgen til frokost hos gode venner så weekenden er heldigvis fyldt op!

TUsind tak til alle!!

Knus

Anmeld

4. september 2010

Sofia

DK skriver:

Hej de damer!

Jeg havde lidt en træls dag i går, men det lettede i løbet af aftenen! Jeg har fået en tid på Skejby på mandag, så der skal vi op og se hvordan det hele ser ud. Det er rigtig dejligt at læse om alle dem der har fået fine børn uden problemer trods SUA. Det hjælper enormt meget (hvad skulle vi dog gøre uden baby.dk?)

Vi prøver at tage det stille og roligt og vi taler ikke om det hele tiden, he he... Det værste er næsten at Mikkel er blevet ENORMT omsorgsfuld og løber rundt og overforkæler mig (ja så grelt at han endda SELV foreslog at vi skulle se stolthed og fordomme i aftes!), og jeg føler næsten at det er fordi at der ER noget galt. Men det er bare hans måde at komme igennem det hele på, og det er heldigvis bedre idag.

I aften skal vi til 30 års fødselsdag og i morgen til frokost hos gode venner så weekenden er heldigvis fyldt op!

TUsind tak til alle!!

Knus

Håber virkelig I får en god besked på mandag!! Rigtig god fest i aften!

Anmeld

4. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Hej de damer!

TUsind tak til alle!!

Knus

De mænd altså  - de handler sig ud af tingene, man må elske dem for det Jeg håber I får en rigtig dejlig fest og så glæder jeg mig til at høre dels de gode nyheder på mandag og hvilken Pradataske du har bestemt dig for

Knus og kram!!!

Anmeld

4. september 2010

<3

herfra! Er sikker på alt nok skal gå fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.