Er jeg den eneste der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

oo

N&J skriver:

Får i forklaret de teknikker af jm eller har I selv skulle finde frem til dem???

Jeg ville ønske jeg havde set denne fødsel inden jeg fødte, tror stadig jeg ville have født på hospitalet (da jeg frygtede at noget ville gå galt), men Nikita var heller ikke skruet ordentlig ned i bækkenet, og jeg fik ikke noget at vide om det, ej heller nogle af de teknikker som Zafir brugte, det kunne nok have gjort at jeg ikke var spækket alt hvad der kunne spækket og derved nok skal have ks næste gang, da jeg ellers risikere (fik nærmest at vide at det var uundgåeligt hvis jeg fødte varginalt igen) at det ikke kan holde på noget igen..  æv æv.. 

for os har det været en blanding af at jordmor har talt meget om teknikker og stillinger og vi selv har læst i en hjemmefødselsbog om fødselsstillinger osv. Her under Svendborg har vi i hvert fald utrolig kompetente jordmødre, så vi føler vi har fået meget vejledning allerede og er helt trygge ved, at når fødslen er igang, så ved jordmor et par ting eller to som kan hjælpe os fremad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.