Er jeg den eneste der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Frøken Sørensen

...overvejer hjemmefødsel efter at have set seje Zafir føde sin datter? 

Jeg har siddet fra start til slut og fulgt med og hvor var det vildt og dejligt at se... (sidder stadig med tåre i øjne)

Når vi skal have nr. 2, så vil jeg klart overveje hjemmefødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg gør ikke. Det tør jeg simpelhen bare ikke. Men overvejer vand

Anmeld

1. september 2010

charlottekri

jeg gør heller ikke, da jeg fik pks første gang, men hold da op hvor bliver man da helt fantastisk skruk af at se dem ligge med lille Frigg!!!! men som jeanne overvejer jeg vand næste gang, hvis jeg skulle være så heldig at skulle føde vaginalt

Anmeld

1. september 2010

Dansker i England

Hvis jeg en dag skulle have flere børn, vil jeg helt sikkert overveje hjemmefødsel - og det er alt sammen Zafirs fortjeneste. Min første fødsel gik helt efter bogen, så jeg er ikke skræmt af ikke skulle være på et hospital.

En anden ting er, at da jeg havde født, var jeg klar til at tage hjem med det samme, så det må være rart allerede at være hjemme.

Anmeld

1. september 2010

JacobsMoar

Nu så jeg ikke fødslen, kan gætte mig til at jeg ville logge på da Zafir fødte, for jeg kunne ikke komme på i 1. forsøg

Men jeg er helt forelsket i den dejlige afslappede stemning der er nu, jeg vil så gerne kunne være i mine vante stille omgivelser når jeg har født.. Men tør simpelthen ikke føde hjemme første gang.. Fungerer det hele som det skal når jeg har født, har jeg da også et håb om at kunne komme rimelig hurtigt hjem fra sygehuset..

Anmeld

1. september 2010

Low

Nej, det tør jeg godt nok ikke. Jeg vil føle mig mere tryk på hospitalet. Men hatten af for at Zafir og de mange andre mødre der har gjort det

Anmeld

1. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis jeg skulle have en 3'er ville jeg ikke føde hjemme, men på hospitalet. Jeg synes, at det er flot, at dem som har lyst til, at føde hjemme, men det ligger mig meget fjernt selv at skulle det.

Jeg var dog 2. gang i vand og det var fantatisk

Anmeld

1. september 2010

Millesmammi

jeg ville godt nok heller ikke turde det, men tager hatten af for dem der gør det!

Anmeld

1. september 2010

Bare mig..

Jeg synes hun klarede det super flot, men NEJ jeg ville heller ikke føle mig tryg derhjemme..

Anmeld

1. september 2010

Svei

Hvis jeg kan få et hjemme kejsersnit så snupper jeg det...for mig er det at få børn ikke en fødsel men en operation, men fantastisk at se hvordan man også kan føde....tænk at vi har muligheden for selv at vælge hvordan vi ønsker at sætte vores børn til verde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.