taget i røven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

sarahb

har givet hende til kl. 16.00 i dag mht. politiet og meldt hende til Dba, og de har allerede komtaktet hende.
Det blev hun meget sur over og sagde jeg skulle trække den tilbage..
Ja søde skat det gør jeg når jeg har modtaget mine penge, men ikke et sekundt før.
Er i kontakt med min bank, så de ville undersøge det lidt og vende tilbage til mig hvis de kunne se en transaktion eller noget. Så nu må vi se.
ellers skal hun have besøg af politi manden.
Det her fis gider jeg ikk. Og den perfekte vogn står i AAlborg (ikk Ålborg) Og venter på mig med mindre de sælger den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

sarahb

så er pengene gået ind, efter jeg havde truet hende endnu mere med politi. Og efter hun beskylte mig for at jeg ville have dobbelt penge fordi hun sagde hun havde overført en gang. så ville hun melde mig osv. Men heldigvis har jeg min dokumentation i orden. Og da jeg bad hende om at bede hendes bankrådgiver kontakte hende i min bank der er på sagen, ja så fik hun sørme overført i en fart. SÅ pinligt.
Så nu kan vi få købt en anden

Anmeld

1. september 2010

Karo

sarahb skriver:

så er pengene gået ind, efter jeg havde truet hende endnu mere med politi. Og efter hun beskylte mig for at jeg ville have dobbelt penge fordi hun sagde hun havde overført en gang. så ville hun melde mig osv. Men heldigvis har jeg min dokumentation i orden. Og da jeg bad hende om at bede hendes bankrådgiver kontakte hende i min bank der er på sagen, ja så fik hun sørme overført i en fart. SÅ pinligt.

Sådan

Anmeld

1. september 2010

sarahb

Karo skriver:

Sådan

JAAAAAJAAAAAA føler mig også lidt som en sejers Kvinde

Anmeld

1. september 2010

Ni-ko-li-ne

skide godt sarah!

Anmeld

1. september 2010

Ranarupta

Hold kæft, hvor er du sej, Sarah!!

Du er ikke lige sådan at bide skeer med 

Anmeld

1. september 2010

otlitrom

sarahb skriver:

Sådan Sarah!!!

Anmeld

1. september 2010

sarahb

Det er så godt.. Jeg var dælme også rasende..
Håber bare ikk hun prøver snyde nogle andre... Klaphat!!!

Anmeld

1. september 2010

anna-jonas

She picked the wrong Woman to mess with.......................

Anmeld

1. september 2010

mama09

sarahb skriver:

har givet hende til kl. 16.00 i dag mht. politiet og meldt hende til Dba, og de har allerede komtaktet hende.
Det blev hun meget sur over og sagde jeg skulle trække den tilbage..
Ja søde skat det gør jeg når jeg har modtaget mine penge, men ikke et sekundt før.
Er i kontakt med min bank, så de ville undersøge det lidt og vende tilbage til mig hvis de kunne se en transaktion eller noget. Så nu må vi se.
ellers skal hun have besøg af politi manden.
Det her fis gider jeg ikk. Og den perfekte vogn står i AAlborg (ikk Ålborg) Og venter på mig med mindre de sælger den.

ha ha kunne ikke lade være med at grine , dygtig pige nemlig AALBORG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.