taget i røven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

sarahb

Trinehw skriver:

for satan da - håber for hende at dine penge kommer imorgen - ellers gi mig oplysningerne om hende - så er white nigger igang igen med AGG (aalborg ghetto gangsters) ej gamle tider Håber inderligt du får pengene igen - krydser...

ja jeg håber også!! nu må vi se i morgen, går i banken og ser om der er noget tegn på at de kommer tilbage til mig. Så må vi se.
ARRRGH jeg er så sur, for skal have dem så du kan hente den anden til mig jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

mama09

sarahb skriver:

ja jeg håber også!! nu må vi se i morgen, går i banken og ser om der er noget tegn på at de kommer tilbage til mig. Så må vi se.

jaaa men tror altså der går et par dage før pengene er der.. men er sikker på de kommer, du har da skræmt hende - i hope.

Anmeld

31. august 2010

mama09

sarahb skriver:

har du fået fat på dem fra aalborg

Anmeld

31. august 2010

sarahb

Trinehw skriver:

har du fået fat på dem fra aalborg

ja de har den stadig men skal have pengene fra hende før jeg kan købe den anden. Så hvis det er så overfører jeg til dig og så hvis du vil hente den

Anmeld

31. august 2010

mama09

sarahb skriver:

ja de har den stadig men skal have pengene fra hende før jeg kan købe den anden. Så hvis det er så overfører jeg til dig og så hvis du vil hente den

jo jo da altid - du siger bare til , så henter mama den

Anmeld

31. august 2010

sarahb

tak min skat

Anmeld

31. august 2010

Karo

Hold da op hvor burde hun skamme sig

Jeg HADER folk det tager røven på andre. Jeg syndes bare det er så lavt og jeg er så ked af at i er blevet "offer" for sådan en nar.

Anmeld

1. september 2010

sarahb

Karo skriver:

Hold da op hvor burde hun skamme sig

Jeg HADER folk det tager røven på andre. Jeg syndes bare det er så lavt og jeg er så ked af at i er blevet "offer" for sådan en nar.

ja helt vildt, hun skrev jo at pengene var ført tilbage men jeg har ikk modtaget noget.. Hun er bare en ordenlig SÆK! Er rasende.

Anmeld

1. september 2010

Karo

sarahb skriver:

ja helt vildt, hun skrev jo at pengene var ført tilbage men jeg har ikk modtaget noget.. Hun er bare en ordenlig SÆK! Er rasende.

Jeg ville melde det til politiet hvis jeg var dig. I skal jo bruge pengene nu, så i kan få en anden vogn.

Anmeld

1. september 2010

sarahb

Karo skriver:

Jeg ville melde det til politiet hvis jeg var dig. I skal jo bruge pengene nu, så i kan få en anden vogn.

det gør jeg også.Tager i banken og spørger om de kan se om der er en overførsel på vej, og hvis ikk så melder jeg hende til politiet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.