taget i røven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

JustAnotherName

sarahb skriver:

ja lige præcis...
Kan finde hende, at hun har en profil på facebook, men ellers ved jeg ikk noget andet en mail adresse og fulde navn..

Melder hende i morgen til politiet, har 17 siders mail korrespodence.
har mailet hende hvis de ikk er gået ind inden 11 i morgen så er det politiet..

Sådan !!!  Det skal hun satme ikke have lov til at slippe afsted med.

Øv at der findes sådanne krejler-mennesker, som kan ødelægge tillid til andre. Sådanne upålidelige mennesker kan bare pisse mig af.

Jeg håber de kan udrydes ....men der vil desværre nok altid være mennesker som ikke ejer skyggen af ansvarlighed og skam.

Jeg håber aldrig du, andre eller jeg selv skal opleve lignende igen.

Knus til dig. Og godt at du ikke bare læner dig tilbage og tænker "øv", men at du gør noget ved hende/det. SÅ kan hun fandme lære at stå til ansvar!! Jeg håber det lykkes dig - enten at få vognen, eller at hun får én over næsen og en personlig hilsen ved hendes dør af politiet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

sarahb

fik det her, efter min mail om politiet. (men når vi har samme bank så kommer de vel ind samme dag, selvom det er en tilbageførsel???)

så så! tag den lige med ro hva! jeg tog afsted med bussen da jeg fik dit kontonummer, og er lige kommet hjem nu!
pengene er sendt retur fra min bank, du burde ha dem i morgen el. overmorgen afhængig af hvornår din og min bank har deres interne af og på skrivninger.
jeg ser hermed sagen som afhandlet, så hold op med dine trusler! -de inponere mig ikke!

Anmeld

31. august 2010

sarahb

Anna-jonas skriver:

Hvor bor hun?? Skal "the Pussygang" tage affære?? Jeg tror det er en prof. bedrager. For den med begravelse i udlandet, manden der har solgt vognen o.s.v. Hvor længe er det siden, du har overført pengene til hende?? For man kan få banken til at tilbageføre pengene, hvis der er gået under en uge (8 dage).

Knus Mette

overførte sidste mandag, men banken kan ikk gøre noget når det er privat. kun hvis det er firmaer.
Hun bor i århus det er hvad jeg ved.

Anmeld

31. august 2010

anna-jonas

sarahb skriver:

fik det her, efter min mail om politiet. (men når vi har samme bank så kommer de vel ind samme dag, selvom det er en tilbageførsel???)

så så! tag den lige med ro hva! jeg tog afsted med bussen da jeg fik dit kontonummer, og er lige kommet hjem nu!
pengene er sendt retur fra min bank, du burde ha dem i morgen el. overmorgen afhængig af hvornår din og min bank har deres interne af og på skrivninger.
jeg ser hermed sagen som afhandlet, så hold op med dine trusler! -de inponere mig ikke!

Hvis hun har overført i dag, og i har samme bank, så skulle du kunne se overførslen med det samme. Hvor mange dage er det siden?? For at det er samme bank, gør det bare nemmere at tilbageføre pengene.

Knus Mette

Anmeld

31. august 2010

sarahb

Anna-jonas skriver:

Hvis hun har overført i dag, og i har samme bank, så skulle du kunne se overførslen med det samme. Hvor mange dage er det siden?? For at det er samme bank, gør det bare nemmere at tilbageføre pengene.

Knus Mette

hun siger hun har bedt sin bank om at tilbageføre de penge jeg overførte til hende og vi har samme bank.

Anmeld

31. august 2010

sarahb

sarahb skriver:

hun siger hun har bedt sin bank om at tilbageføre de penge jeg overførte til hende og vi har samme bank.

og hun siger hun har bedt dem om det i dag.

Anmeld

31. august 2010

anna-jonas

sarahb skriver:

overførte sidste mandag, men banken kan ikk gøre noget når det er privat. kun hvis det er firmaer.
Hun bor i århus det er hvad jeg ved.

Århus.....................aha, så kan jeg jo lige smutte ind omkring hende, hvis ikke du får dine penge. Mon ikke det ville genere nok og være pinligt, hvis jeg laver en scene uden for hendes hjem.

Anmeld

31. august 2010

sarahb

Anna-jonas skriver:

Århus.....................aha, så kan jeg jo lige smutte ind omkring hende, hvis ikke du får dine penge. Mon ikke det ville genere nok og være pinligt, hvis jeg laver en scene uden for hendes hjem.

du skal være MERE end velkommen til det.

Anmeld

31. august 2010

Barbamama

ej hvor langt ude!!!! Håber du får dine penge igen. Det er sgu så sølle når folk snyder på den måde....

Anmeld

31. august 2010

mama09

sarahb skriver:

Jeg har købt en søskende vogn over nettet af en, hun har fandme taget røven på mig.. 3300 kr fattigere... Seriøst jeg er rasende.. vil bare tud brøle, for har bare ikk penge til at smide 3300 kr ud af vinduet.. Jeg er så ked og føler mig taget et vis sted...

for satan da - håber for hende at dine penge kommer imorgen - ellers gi mig oplysningerne om hende - så er white nigger igang igen med AGG (aalborg ghetto gangsters) ej gamle tider Håber inderligt du får pengene igen - krydser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.