taget i røven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.449 visninger
41 svar
0 synes godt om
31. august 2010

sarahb

Jeg har købt en søskende vogn over nettet af en, hun har fandme taget røven på mig.. 3300 kr fattigere... Seriøst jeg er rasende.. vil bare tud brøle, for har bare ikk penge til at smide 3300 kr ud af vinduet.. Jeg er så ked og føler mig taget et vis sted...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

otlitrom

Nej da??!! Hvordan?? Har du overført penge men ikke fået din vare???

Åh nej, det er frækt!!

Anmeld

31. august 2010

Ranarupta

sarahb skriver:

Jeg har købt en søskende vogn over nettet af en, hun har fandme taget røven på mig.. 3300 kr fattigere... Seriøst jeg er rasende.. vil bare tud brøle, for har bare ikk penge til at smide 3300 kr ud af vinduet.. Jeg er så ked og føler mig taget et vis sted...

Ej, dumme ko!

Hvordan kan man få sig selv til sådan noget?! 

Er det gennem dba.dk eller Trendsales eller lign? For kan du så ikke få dem til at komme med nogle oplysninger eller noget hjælp?

Anmeld

31. august 2010

sarahb

ja lige præcis...
Kan finde hende, at hun har en profil på facebook, men ellers ved jeg ikk noget andet en mail adresse og fulde navn..

Melder hende i morgen til politiet, har 17 siders mail korrespodence.
har mailet hende hvis de ikk er gået ind inden 11 i morgen så er det politiet..

Anmeld

31. august 2010

sarahb

Ranarupta skriver:

Ej, dumme ko!

Hvordan kan man få sig selv til sådan noget?! 

Er det gennem dba.dk eller Trendsales eller lign? For kan du så ikke få dem til at komme med nogle oplysninger eller noget hjælp?

dba, men de kan ikke gøre noget andet end stoppe hende derfra. men ikk hjælpe med pengene osv for de er overført privat fra mig til hende.

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

sarahb skriver:

ja lige præcis...
Kan finde hende, at hun har en profil på facebook, men ellers ved jeg ikk noget andet en mail adresse og fulde navn..

Melder hende i morgen til politiet, har 17 siders mail korrespodence.
har mailet hende hvis de ikk er gået ind inden 11 i morgen så er det politiet..

Det er da en form for beviser! Så længe du kan vise det frem, så har de da noget at gå efter.

Håber sgu du får din vogn eller pengene tilbage! Øv hvor er det altså surt!!

Anmeld

31. august 2010

sarahb

og har et billede af hende og hendes familie. med søskende vognen på... har lyst til at offentligtgøre det over alt.

Anmeld

31. august 2010

sarahb

kitty skriver:

Det er da en form for beviser! Så længe du kan vise det frem, så har de da noget at gå efter.

Håber sgu du får din vogn eller pengene tilbage! Øv hvor er det altså surt!!

hun sagde at mens hun var i norge til begravelse har hendes mand solgt vognen.. ØHHHH hvad, snakker i ikk sammen eller hvad din klaphat...

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

sarahb skriver:

hun sagde at mens hun var i norge til begravelse har hendes mand solgt vognen.. ØHHHH hvad, snakker i ikk sammen eller hvad din klaphat...

Jamen så er det mindste sgu da en undskyldning og at du får dine penge tilbage!! De burde vist bruge de penge for vognen på et kommunkationskursus for par

Anmeld

31. august 2010

anna-jonas

Hvor bor hun?? Skal "the Pussygang" tage affære?? Jeg tror det er en prof. bedrager. For den med begravelse i udlandet, manden der har solgt vognen o.s.v. Hvor længe er det siden, du har overført pengene til hende?? For man kan få banken til at tilbageføre pengene, hvis der er gået under en uge (8 dage).

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.