Barbapapa+bamse og kylling kager (incl. MAX billedspam) :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

FrkC

Hold da op mand !!!  Kæft du er go !!

Sikke nogle flotte kager !! :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Mary

Anja, du er simpelthen for heftig til det der!!!  Min tålmodighed, og evne, rækker slet SLET ikke så langt. Du er virkelig dygtig  

Anmeld

31. august 2010

propogberta

Tandfeen i forklædning skriver:

Hold da op mand !!!  Kæft du er go !!

Sikke nogle flotte kager !! :p

Mange tak

Anmeld

31. august 2010

propogberta

Mary skriver:

Anja, du er simpelthen for heftig til det der!!!  Min tålmodighed, og evne, rækker slet SLET ikke så langt. Du er virkelig dygtig  

Hi hi tak Maria ! Jeg tror tålmodigheden kommer når man super godt kan li det man laver ! Og øvelse gør mester som de kloge siger

Anmeld

31. august 2010

propogberta

Ni-ko-li-ne skriver:

arh, men fåååååååårk hvor er de flotte!!!!

Tak

Anmeld

2. september 2010

birgitte

virkelig virkelig flotte kager det må jeg sige og det ser bare så fint ud med den crimber effekt!

Anmeld

2. september 2010

Diana...

Hold da op hvor er de flotte der var da helt vildt.

Anmeld

2. september 2010

slettet_7530

hold da op hvor er du bare dygtig

Anmeld

2. september 2010

Tynen

YOU ROCK!!!!!

Jeg er SÅ imponeret!!

Anmeld

2. september 2010

Loa

propogberta skriver:

Vores datter blev 3 år igår og har selv bestilt begge kager! Barbapapa kagen var til søndag hvor vi havde hele familien på besøg. Den bestod af 2 lagkagebunde, 1 nøddebund og mørk tobleronecreme med blåbærbomber i ! Bamse og kylling kagen havde hun med i børnehaven igår og hold da op hvor vakte den bare stor jubel...det var bare det hele værd at se de små glade hoveder !

Hun var bare pavestolt at begge kager !

Okay nu har jeg danset uden om dit indlæg med de to kager her, temmelig længe... Jeg tænkte det ikke var nødvendigt at rose dig når nu så mange andre gjorde det, men nu jeg vender tilbage og kigger på de to kager igen og igen, så bliver jeg simpethen nødt til at rose dem, for HOLD DA OP hvor er de bare flotte.....

Jeg er fuldstændig mundlam.... Det lyder måske kikset, men vidste simpelthen ikke man kunne modelere så flot.... Det er jo helt ekstremt!!!

Jeg bukker i støvet for en sand kage mester

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.