Barbapapa+bamse og kylling kager (incl. MAX billedspam) :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

propogberta

Valle81 skriver:

Altså det burde seriøst være total forbudt at lave så sindsygt smukke kager - det får jo alle os andre forældre til at så total stupide ud når vi kommer med vores firkantede bradepandekage

Ej øv - jeg skal holde op med at læse de indlæg for bliver så øv over min datter aldrig får sådan en kage med:0(

Fuck de er flotte mand:0)

Ej altså...du må da bare i gang med at eksperimenterer...det er da sådan vi andre kom i gang !

(ellers må du alliere dig med en kagedame herfra )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

propogberta

maria_wt skriver:

Det er gennemgående BLÆR det der...

Hold nu kæft hvor er det bare flot 

Hi hi...tusind tak

Anmeld

31. august 2010

mor_sabina

propogberta skriver:

Vores datter blev 3 år igår og har selv bestilt begge kager! Barbapapa kagen var til søndag hvor vi havde hele familien på besøg. Den bestod af 2 lagkagebunde, 1 nøddebund og mørk tobleronecreme med blåbærbomber i ! Bamse og kylling kagen havde hun med i børnehaven igår og hold da op hvor vakte den bare stor jubel...det var bare det hele værd at se de små glade hoveder !

Hun var bare pavestolt at begge kager !

Hold da op jeg tænker tit, det var en fin kage, men de her er simpelthen for vilde. WAUW....

Anmeld

31. august 2010

propogberta

mor_sabina skriver:

Hold da op jeg tænker tit, det var en fin kage, men de her er simpelthen for vilde. WAUW....

Tak tak

Anmeld

31. august 2010

Anasmor

Super flot Barbapapa, syntes nu at jeg kender Bamse og Kyllinge kagen ret godt

Anmeld

31. august 2010

propogberta

Anasmor skriver:

Super flot Barbapapa, syntes nu at jeg kender Bamse og Kyllinge kagen ret godt

Hi hi...jamen jeg har jo sagt op til flere gange du er mit store kageidol ! Håber ikke min kopi var for dårlig ?!!

Anmeld

31. august 2010

Anasmor

Den er da helt perfekt... du glemte bare, ligesom jeg, at give bamse halstørklæde på... det ærgrer jeg mig stadig over

Men super super super flot..

Du kan se min kopi af din Barbapapa d. 23 oktober hvor min datter fylder to... Hun ELSKER Barbapapa og bruger pudebetrækket som putteklud... det følger hende OVERALT

Så det bliver klart kagen til hendes fest

Anmeld

31. august 2010

Valle81

propogberta skriver:

Ej altså...du må da bare i gang med at eksperimenterer...det er da sådan vi andre kom i gang !

(ellers må du alliere dig med en kagedame herfra )

Ja det burde jeg men jeg har minus overskud til den slags:0) jg nøjes med at være død misundelig:0)

Anmeld

31. august 2010

propogberta

Anasmor skriver:

Den er da helt perfekt... du glemte bare, ligesom jeg, at give bamse halstørklæde på... det ærgrer jeg mig stadig over

Men super super super flot..

Du kan se min kopi af din Barbapapa d. 23 oktober hvor min datter fylder to... Hun ELSKER Barbapapa og bruger pudebetrækket som putteklud... det følger hende OVERALT

Så det bliver klart kagen til hendes fest

Ha ha...nåh ja det havde jeg slet ik tænkt over...så kan man lære at ikke at "kigge efter"...det er lige som tilbage i folkeskolen hvis man havde glemt at lave lektier!

Jeg glæder mig til at se din barbapapa kage...de var vildt hyglige at lave ! Frida hun elsker dem også og hendes sengetøj skal også vaskes og tørres og på igen inden hun ska i seng igen ellers er helvede løs

Anmeld

31. august 2010

Anasmor

ha ha...

Vil se om jeg kan lave en lille variation af barbapapa, men ellers har jeg din at vende tilbage til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.