Barbapapa+bamse og kylling kager (incl. MAX billedspam) :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.143 visninger
66 svar
0 synes godt om
31. august 2010

propogberta

Vores datter blev 3 år igår og har selv bestilt begge kager! Barbapapa kagen var til søndag hvor vi havde hele familien på besøg. Den bestod af 2 lagkagebunde, 1 nøddebund og mørk tobleronecreme med blåbærbomber i ! Bamse og kylling kagen havde hun med i børnehaven igår og hold da op hvor vakte den bare stor jubel...det var bare det hele værd at se de små glade hoveder !

Hun var bare pavestolt at begge kager !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Kristina V

come on... Fatter simpelthen ikke hvordan i gør det der!!! Det er da vildt imponerende...!!!!

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

arh, men fåååååååårk hvor er de flotte!!!!

Anmeld

31. august 2010

Pia.

Kristina V skriver:

come on... Fatter simpelthen ikke hvordan i gør det der!!! Det er da vildt imponerende...!!!!

Den her hopper jeg med på.... Fatter det simpelthen heller ikke.. det ligner figure man kan købe i lege tøjs butikker - de rigtige fra film og så kan man spise dem og de er hjemmelavede !!!!!! forstår ingen ting...

Anmeld

31. august 2010

propogberta

Tusind tak hvor er i søde !

Anmeld

31. august 2010

smokin

virkelig flotte!!

Anmeld

31. august 2010

loppen82

WOW hvor er de bare flotte...

Anmeld

31. august 2010

LISBETH:-)

ahmen altså det er jo helt vildt !!!!!!! SUK bare jeg kunne modellere som dig, du er godt nok dygtig. Ikke mærkeligt at de datter er stolt!!!!!

Anmeld

31. august 2010

Vidunderligeunger

Kristina V skriver:

ja det er vanvittigt!!!  

Ikk engang bageren i vores by ville lave sådan noget, spurgte hende igår, da vi skal ha barnedåb søndag, men DET kunne hun ik  

bestiller klart hos een herinde næste gang - i god tid!

Anmeld

31. august 2010

propogberta

lisbeth2910 skriver:

ahmen altså det er jo helt vildt !!!!!!! SUK bare jeg kunne modellere som dig, du er godt nok dygtig. Ikke mærkeligt at de datter er stolt!!!!!

Tusind tak !

Jeg elsker at lave kage til mine unger for de er sååå stolte og det er da fantatisk som de stråler om kap med solen når de får en kage med ! Og alle de andre unger der ska være med til at spise dem syns jo det er mindst lige så fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.