Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da helt op, hvor er de kager bare flotte.
Glæder mig til jeg selv skal prøve om jeg kan finde ud af det der med MMF
tror jeg får flest problemer med figurene, men øvelse gør vel mester
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er du sunshine hvor er de flotte!!!!
Og sikken et arbejde der må have været i dem, her sidder jeg og græder over at roserne til svigermors kage er besværlige - så jeg vil da slet ikke tænke på hvordan jeg ville have det med at lave disse!!
Hvor er de bare flotte Din Barbapapa kage er da bare for sej. De figurer ligner bare 100 % Jeg er meget imponeret.
jeg vil også ytre min begejstring for dine modelleringsevner..
med vilje viser jeg dem ikke til mine børn, for så kommer jeg da på arbejde
hvor er de bare heeelt viiildt flotte manner!!
hvad har du lavet figurene ud af??
Sommerfuglelarven skriver: Er du sunshine hvor er de flotte!!!! Og sikken et arbejde der må have været i dem, her sidder jeg og græder over at roserne til svigermors kage er besværlige - så jeg vil da slet ikke tænke på hvordan jeg ville have det med at lave disse!!
Tak tak ! Husk øvelse gør mester...jeg lavede den første kage i februar måned i år
Siljesmor skriver: Hvor er de bare flotte Din Barbapapa kage er da bare for sej. De figurer ligner bare 100 % Jeg er meget imponeret.
Mange tak...de var super sjove at lave
Susan1978 skriver: jeg vil også ytre min begejstring for dine modelleringsevner.. med vilje viser jeg dem ikke til mine børn, for så kommer jeg da på arbejde
Hi hi tak! ja det kan være "farligt" at have ungerne med til at se kager
Nina Sophia skriver: hvor er de bare heeelt viiildt flotte manner!! hvad har du lavet figurene ud af??
Tak ska du ha! Figurerne er lavet ud af fondant
Pia. skriver: Den her hopper jeg med på.... Fatter det simpelthen heller ikke.. det ligner figure man kan købe i lege tøjs butikker - de rigtige fra film og så kan man spise dem og de er hjemmelavede !!!!!! forstår ingen ting...
Den her hopper jeg med på.... Fatter det simpelthen heller ikke.. det ligner figure man kan købe i lege tøjs butikker - de rigtige fra film og så kan man spise dem og de er hjemmelavede !!!!!! forstår ingen ting...
Den hopper jeg også med på... Jeg vil også lære det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128