Hvor tit gør din mand noget for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Mor til L&S

BabyStella! skriver:

UPDATE: Snakkede med manden igår om vi ikke snart skulle lave noget sammen?

Restaurantbesøg og/eller biograftur, jeg har 2 billetter liggende med tilhørende sodavand og popcorn (sådan en pakke, man kan købe til 200 kr.).

Det endte med en diskussion omkring børnepasning. Hvem der skulle passe Stella? Min søster plejer og gøre det, men hun er lige belvet skilt fra sin mand, og det var IKKE en fredelig skilsmisse desværre. Der er stadig lidt uro i deres familie, så der vil jeg ikke  ha´ det godt med at Stella kom hen - ikke før der er faldet ro på.

Palle mente så at hans storebror skulle ha´ chancen, hvilket jeg havde det fint nok med, men ville bare gerne ha´ at han kom her og så efter hende. Hun sover jo alligevel, hvis det er biografen, vi skulle i. Hans storebror Bo, har selv en dreng på 2 år og endnu et på vej. Har nok været lidt forbeholden pga. hans kæreste, som ikke er så glad for os åbenbart? Og har sat sig imod at Bo besøger os! Så det er jo ikke så tit at Stella ser sin onkel - derfor vil jeg føle det som at aflevere hende til en fremmede.

Men det blev altså Bo som skulle se efter hende, og så blev det her. Nu må vi bare se om han kan? Og hvis han ikke kan, sagde jeg til manden; "Så må vi finde en anden dag, for jeg gider ikke ha´ denne diskussion igen om hvem der må passe Stella? Og hvorfor det kun er min familie? Osv."

Gik tilsidst i seng med hovedpine 

Åh din stakkel altså Sender endnu en krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.