Hvor tit gør din mand noget for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Brams

Uha jeg er nok meget heldig med min mand, han er nemlig super god til overraskelser når man mindst venter det. Det kan være alt muligt.

- er mange gange på arbejdet blevet overrasket med kage eller is (til hele afdelingen altså), blomster eller bare et sødt kort.

- hjemme kan han pludselig sige at han laver mad så jeg kan bare slappe af foran TV´et eller at han lige bager boller, så vi kan hygge os om aftenen.

- har flere gange på min fødselsdag blevet inviteret på kroophold eller andre pragtfulde steder.

Den sidste søde overraskelse jeg fik, var forleden da han var ude og køre og sendte mig en SMS hvor er stod "ved du godt at Lærke har verdens bedste mor" - jeg fik sgu helt tårer i øjene!

Dejligt at det fortsætter og efter at Lærke er kommet til (hun er 10 mdr. nu).

Knus Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Corn

Min mand overrasker ikke så tit, fordi han elsker at "dele" gode nyheder, fx da han havde bestilt en bestemt taske som ekstra gave til min fødselsdag, så kunne han slet ikke vente med at fortælle det...

Men her er det en gave for mig at han lige har holdt en mdrs orlov sammen med mindstemand og jeg. Han laver maden stort set hver dag, han køber ind - alt hvad der skal spises (bleer og den slags har han ikke forstand på)  han sørger for at ordne træ, så vi kan holde varmen til vinter, han har et fuldtidsjob og to deltidsjobs for at vi kan have lidt ekstra at hygge os for og for at jeg kan nøjes med at arbejde 30 timer om ugen.

Så skidt med at han ikke rydder op og gør rent i stuerne...

Anmeld

30. august 2010

XXSS

DK skriver:

Altså jeg får ALDRIG overraskelser. Men det er fordi Mikkel er alt for praktisk og planlægningsmand til at han prissætter overraskelser.

Men jeg bliver tilgengæld forkælet til overmål! Jeg får store flotte gaver på min fødselsdag og jul. Han overfører altid penge til min konto når det kniber sidst på måneden. Så får jeg bare en sms: "Hej Smukke. Jeg har overført 500 kr. til dig, så har du til frokost med din veninde i dag!". Derudover rejser han sig fra sengen og henter et glas vand til mig når jeg har glemt det. Han laver the til mig (og kommer med kage) HVER aften, og han støvsuger, og tager opvasken hver dag uden at blive bedt om det! Han henter mig når jeg her fuld og har været i byen (altså dengang) og han bliver ikke sur når jeg har glemt nøglen til sommerhuset efter at vi har kørt 1,5 time for at komme derhen. Da jeg er på SU er det næsten også altid ham der giver når vi er i Biffen eller ude og spise. Han giver altid massage når man spørger og kommer rigtig tit med blomster på vores kærestedag en gang om måneden. Det er ren forkælelse. Så bliver han heller ikke sur når jeg sætter p-skiven i bilen forkert og vi får bøder. Han griner bare af mig og kysser mig! Skønt!!

Der er ikke mange af de mænd derude i den ganske store verden... Men jeg er også så heldig at have en af dem  han gør også gerne alle disse ting for mig hver dag og hvor man da elsker dem for det - det er jo fantastisk!

Anmeld

30. august 2010

BabyStella!

Macaab skriver:

Min mand overrasker ikke så tit, fordi han elsker at "dele" gode nyheder, fx da han havde bestilt en bestemt taske som ekstra gave til min fødselsdag, så kunne han slet ikke vente med at fortælle det...

Men her er det en gave for mig at han lige har holdt en mdrs orlov sammen med mindstemand og jeg. Han laver maden stort set hver dag, han køber ind - alt hvad der skal spises (bleer og den slags har han ikke forstand på)  han sørger for at ordne træ, så vi kan holde varmen til vinter, han har et fuldtidsjob og to deltidsjobs for at vi kan have lidt ekstra at hygge os for og for at jeg kan nøjes med at arbejde 30 timer om ugen.

Så skidt med at han ikke rydder op og gør rent i stuerne...

Hvis min mand bare gjorde som din

Anmeld

30. august 2010

Dictes mor

Det har min heller aldrig gjort, jeg er ikke sikker på, at der er særlig mange mænd, der tænker sådan. Vi går og forestiller os, hvor hyggeligt et eller andet kunne være, hvis han lige gjorde sådan og sådan, men jeg er ikke sikker på, at det lige er noget mænd eller i hvert fald ikke min, tænker så meget på.

Anmeld

30. august 2010

Ranarupta

BabyStella! skriver:

Jeg kunne så godt tænke mig, at blive forkælet!

Jeg har været sammen med min mand i snart 10 år, og kan ikke mindes at han nogensinde har overrasket mig. Der er selvfølgelig fødselsdage og årsdage, men der ved jeg altid hvad jeg får, blomster og/eller smykker   Hvilket da oz er fint nok, men virkelig kedelig i længden!

Jeg har ofte snakket med ham; fortalt ham, at jeg godt kunne tænke mig at vi lavede noget mere sammen bare os to, eller endda med Stella. Jeg ser folk i min hverdag og i fjernsynet, hvordan de forkæler hinanden, og blir´ så misundelig.

Åhhh, at blive overrasket på sin fødselsdag med god middag eller en gang massage - bare noget helt uventet. Det har jeg bare aldrig prøvet.

Jeg har tit overrasket ham. Sidst her i juli, da han fyldte 30 år, havde jeg lavet surpriseparty til ham, inviteret alle hans venner og sørget for drikkevarer og mad; sang og sjove briller, hat og næse  Så tog tøsen og jeg ellers hjem til min lillebror og lånte hans lejlighed, så kunne manden og hans venner, samt min lillebror bare skabe sig tosset

Men jeg kan virkelig ikke huske, at han nogensinde har fejlet benene væk under mig

Har desværre aldrig fået benene fejet væk under mig.

Jeg ved, at han elsker mig - ingen tvivl dér! Men det er åbenbart ikke noget, der ligger til ham... Altså den der fejning...

Anmeld

30. august 2010

MM1987

DK skriver:

Altså jeg får ALDRIG overraskelser. Men det er fordi Mikkel er alt for praktisk og planlægningsmand til at han prissætter overraskelser.

Men jeg bliver tilgengæld forkælet til overmål! Jeg får store flotte gaver på min fødselsdag og jul. Han overfører altid penge til min konto når det kniber sidst på måneden. Så får jeg bare en sms: "Hej Smukke. Jeg har overført 500 kr. til dig, så har du til frokost med din veninde i dag!". Derudover rejser han sig fra sengen og henter et glas vand til mig når jeg har glemt det. Han laver the til mig (og kommer med kage) HVER aften, og han støvsuger, og tager opvasken hver dag uden at blive bedt om det! Han henter mig når jeg her fuld og har været i byen (altså dengang) og han bliver ikke sur når jeg har glemt nøglen til sommerhuset efter at vi har kørt 1,5 time for at komme derhen. Da jeg er på SU er det næsten også altid ham der giver når vi er i Biffen eller ude og spise. Han giver altid massage når man spørger og kommer rigtig tit med blomster på vores kærestedag en gang om måneden. Det er ren forkælelse. Så bliver han heller ikke sur når jeg sætter p-skiven i bilen forkert og vi får bøder. Han griner bare af mig og kysser mig! Skønt!!

Han lyder som et fund...

Anmeld

30. august 2010

Mor til L&S

BabyStella! skriver:

Sidder og tuder over at læse Jeres svar. Alle har en som hjælper og/eller overrasker.

Som sagt; jeg er aldrig blevet overrasket i de 10 år, vi har været sammen. Det er måske kun én gang ud af 10, at han tager opvasken af sig selv. Beder jeg ham om det, varer det 3 dage før han tager den og så er det,fordi jeg endnu engang har bedt ham om det. Og får desuden et ordentlig skænderi ud af det

Det er lige siden, jeg blev syg og jeg SLET ingen hjælp fik, at jeg har tænkt;  "Hvad laver jeg egentlig med ham?" Jeg ved at jeg sagtens kunne klare mig uden ham - det har jeg gjort før. Og nu hvor Stella er i dagpleje, får jeg pause der. Når jeg begynder i skole igen, har jeg fri en time før hun skal hentes, så vil stadig få mulighed for en pause.

Palle er som han altid har været! Doven og egoistisk, og det eneste jeg faldt for dengang, var hans humor.

Misforstå mig ikke, han er hverken ond eller lign. Han kan oz sagtens ta´ Stella når jeg lige er ved noget, eller gå en lille tur med hende, for at få hende til og sove, og ringer da oz hjem engang imellem, når han er på vej hjem fra motionscentret, og hører om der er noget, jeg skal ha´ på tanken.

Det burde måske være nok, men det er det ikke. Jeg er SÅ TRÆT af at skal klare alting selv. Når jeg begynder i skole, ved jeg at jeg kommer hjem til en kæmpe opvask eller et gulv der ikke er støvsuget.

Inden jeg gik på barsel, arbejdede jeg i butik, og når jeg havde fri kl. 17.30 og først var hjemme 18.00-18.30, var der møgbeskidt de fleste gange

Argghhhh, nå!?

Søde.... Nu skriver jeg det altså!!!

Jeg har tit tænkt efter dine indlæg at du ikke virker helt lykkelig og at du ikke bliver værdsat som du skal..

Du får en krammer og husk på at vi lever kun en gang

Knus

Anmeld

30. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg må indrømme at min man er ALT for god til mig, for jeg er bestemt ikke god nok til at værdsætte ham, som han værdsætter mig!

Han står op med vores datter i weekenderne så jeg kan sove en time eller to længere, han står op hvis hun græder om natten, han fortæller mig hele tiden hvor højt han elsker mig, han står hovedsaligt for rengøringen, han laver mad 5 ud af 7 dage, han inviterer mig med på kæresteture (og familieture), han overrasker mig med middag ude i byen, han har haft planlagt en surprise fødselsdagsfest for mig 2 gange, han opfanger mine højeste ønsker og opfylder dem til fødselsdag og jul, han kommer ofte hjem med en buket blomster "bare fordi...", han er der 100% for mig når jeg har nedture, han laver min morgenkaffe og serverer den for mig, om aftenen laver han min the og nogle gange laver han kage eller frugtfad til osv. - han er bare SÅ fantastisk

Jeg er bare ALT ALT for dårlig til at gøre det samme for ham, og det er sgu ærgeligt, men jeg prøver virkelig!

... Og idag da mine fondantroser drillede, så kom han tålmodigt ud til mig og bad mig om at vise hvordan man lavede dem, for så ville han hjælpe. Det betød faktisk rigtig meget for mig, for nu er jeg helt afstresset!

Anmeld

30. august 2010

MM1987

Jan er egentlig heller ikke så god til det med overraskelser, men jeg skal bestemt ikke klage. 

Jeg får altid rigtig fine gaver til jul og fødselsdag, men enten har jeg selv bestemt hvad jeg skal have, fordi jeg nævner et eller jeg godt kunne tænke mig, og så siger han "det kan du da få i fødselsdags/jule -gave eller også har jeg gættet det

Men sagde engang jeg syntes vi virkelig trængte til at lave noget kæreste agtigt, bare ham og jeg - og så blev der købt spa ophold... Det var virkelig dejligt...

Det bedste han har gjort er en søndag aften hvor han hiver en lille æske ud under puden... Det er en lille diamantring - ikke enforlovelsesring men en forkælelsesring - NØJ, der var jeg solgt...

Men det lever han også stadig på, og det er 2 1/2 år siden

Men han har lovet at han overrasker mig til jul...så det bliver spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.