Hvor tit gør din mand noget for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.547 visninger
40 svar
0 synes godt om
30. august 2010

BabyStella!

Jeg kunne så godt tænke mig, at blive forkælet!

Jeg har været sammen med min mand i snart 10 år, og kan ikke mindes at han nogensinde har overrasket mig. Der er selvfølgelig fødselsdage og årsdage, men der ved jeg altid hvad jeg får, blomster og/eller smykker   Hvilket da oz er fint nok, men virkelig kedelig i længden!

Jeg har ofte snakket med ham; fortalt ham, at jeg godt kunne tænke mig at vi lavede noget mere sammen bare os to, eller endda med Stella. Jeg ser folk i min hverdag og i fjernsynet, hvordan de forkæler hinanden, og blir´ så misundelig.

Åhhh, at blive overrasket på sin fødselsdag med god middag eller en gang massage - bare noget helt uventet. Det har jeg bare aldrig prøvet.

Jeg har tit overrasket ham. Sidst her i juli, da han fyldte 30 år, havde jeg lavet surpriseparty til ham, inviteret alle hans venner og sørget for drikkevarer og mad; sang og sjove briller, hat og næse  Så tog tøsen og jeg ellers hjem til min lillebror og lånte hans lejlighed, så kunne manden og hans venner, samt min lillebror bare skabe sig tosset

Men jeg kan virkelig ikke huske, at han nogensinde har fejlet benene væk under mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Ann.

Det er ikke tit det sker - men det sker da

Måske en gang hveranden måned, hvor Lærke bliver passet en aften, så tager han mig med i bio eller ud og spiser - ellers har han købt ind til noget lækkert som vi kan hygge med herhjemme

Anmeld

30. august 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg er ikke sikker på mænd tænker så meget over sådan noget som vi piger gør. Min mand gør i hvert fald heller ikke. Ikke sådan som du beskriver du gerne vil have det i hvert fald....

Min dejlige mand kommer dog engang i mellen ind i stuen om aftenen med crem, også skal jeg have massage eller zoneterpi.

Også i morgengave til vores bryllup fik jeg i stedet for smykker. To biletter til Rasmus scebach koncert. Han har så fået mine forældre til at tage drengene den aften og til dagen efter, også skal vi først ud og spise inden vi skal til koncert.... Bliver skøøønt....

Anmeld

30. august 2010

BabyStella!

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Jeg er ikke sikker på mænd tænker så meget over sådan noget som vi piger gør. Min mand gør i hvert fald heller ikke. Ikke sådan som du beskriver du gerne vil have det i hvert fald....

Min dejlige mand kommer dog engang i mellen ind i stuen om aftenen med crem, også skal jeg have massage eller zoneterpi.

Også i morgengave til vores bryllup fik jeg i stedet for smykker. To biletter til Rasmus scebach koncert. Han har så fået mine forældre til at tage drengene den aften og til dagen efter, også skal vi først ud og spise inden vi skal til koncert.... Bliver skøøønt....

Da jeg blev gift med min mand, måtte jeg købe mine egne smykker  Det havde han ikke tænkt på.

Hans morgengave var en slipse-mål med gravering " ...glæder mig!"

Anmeld

30. august 2010

B&J

Det sker nu ikke så tit men sød som han er næsten hver anden gang han har lavet mad kommer han og med maden til mig og en dag jeg var på arbejde kom han med en kæmpe buket blomster og min chef troede sku han ville fri hihihihii blev så rød om ørne hihihiih det var så sødt... ellers har han givet mig en parfume og vi har været sammen i 2år men ja tror ikke mænd tænker på den måde som vi andre gør

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg bliver overrasket til hver jul og fødselsdag med gode gaver, og fik en spabehandling og et stort tilskud til kørekort i barselsgave men der hvor han virkelig hitter er de små ting i hverdagen. At han liiige gider rejse sig og lave en kop kaffe til mig, at han liiige tager den lille en time længre om morgenen så jeg får sovet, at han holder styr på økonomien, som han ved jeg hader at bakse med, at han giver efter når jeg har lyst til en bestemt slags mad, selvom han hellere ville have haft noget andet - den slags er bare så fantastisk synes jeg Jeg får sjældent/aldrig blomster men det savner jeg heller ikke når alt det andet er der

Anmeld

30. august 2010

quar20

Min mand gør altså hellere ikke meget ud af det med at overraske mig osv..!!

Vi har været sammen i 4 år i januar og i marts har vi været gift i 2 år..!!

Jeg har 1 gang fået en gave af ham i julegave.. og det var en halskæde som jeg går med hver dag stort set..!!

Selvom han ikke er den der liger massage, kommer med smykker, tager mig i bio eller ud at spise så forkæler han mig ved at sige at jeg er verdens dejligste pige, og at ingen nogensinde kan tage min plads og at han er super lykkelig for at jeg er mor til hans dreng og vores kommende søn..!! Alle de ord betyder MERE for mig end massage osv..

Anmeld

30. august 2010

2721

Øv så gik computer lige i udu og mit indlæg forsvandt

Men altså dit indlæg fik mig til at tænke. Og jeg har det sørme godt og er i bund og grund møg forkælet. Vil nok mene han gør noget ekstra for mig hver anden dag.  Så jeg skal jo nok ikke liiiige klage

Anmeld

30. august 2010

DK

Altså jeg får ALDRIG overraskelser. Men det er fordi Mikkel er alt for praktisk og planlægningsmand til at han prissætter overraskelser.

Men jeg bliver tilgengæld forkælet til overmål! Jeg får store flotte gaver på min fødselsdag og jul. Han overfører altid penge til min konto når det kniber sidst på måneden. Så får jeg bare en sms: "Hej Smukke. Jeg har overført 500 kr. til dig, så har du til frokost med din veninde i dag!". Derudover rejser han sig fra sengen og henter et glas vand til mig når jeg har glemt det. Han laver the til mig (og kommer med kage) HVER aften, og han støvsuger, og tager opvasken hver dag uden at blive bedt om det! Han henter mig når jeg her fuld og har været i byen (altså dengang) og han bliver ikke sur når jeg har glemt nøglen til sommerhuset efter at vi har kørt 1,5 time for at komme derhen. Da jeg er på SU er det næsten også altid ham der giver når vi er i Biffen eller ude og spise. Han giver altid massage når man spørger og kommer rigtig tit med blomster på vores kærestedag en gang om måneden. Det er ren forkælelse. Så bliver han heller ikke sur når jeg sætter p-skiven i bilen forkert og vi får bøder. Han griner bare af mig og kysser mig! Skønt!!

Anmeld

30. august 2010

CarinaSB

Det gør han hverdag .. han lader ham være min dejlige kæreste ..  Og det er stort for mig .. for jeg har virkelig fundet manden  Men ellers så laver han små breve til mig, lader mig sove en ekstra time i weekenden hvis Noah har været syg eller ligne. Han laver frokost. Næsten hver aften ligger han og nusser mig på ryggen til jeg sover (ved ikk om han gør det for at få fred Men alle de små ting som har stor betydning i hverdagen .. så jeg kan bestemt ikk klage .. For han giver mig mere end jeg nogle gange kan give tilbage .. men jeg gør mit bedste for at give lige så meget tilbage .. Og når jeg føler det ikk er nok er han super god til at fortælle at jeg giver mere end jeg selv tror ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.