Jeg kunne så godt tænke mig, at blive forkælet!
Jeg har været sammen med min mand i snart 10 år, og kan ikke mindes at han nogensinde har overrasket mig. Der er selvfølgelig fødselsdage og årsdage, men der ved jeg altid hvad jeg får, blomster og/eller smykker
Hvilket da oz er fint nok, men virkelig kedelig i længden!
Jeg har ofte snakket med ham; fortalt ham, at jeg godt kunne tænke mig at vi lavede noget mere sammen bare os to, eller endda med Stella. Jeg ser folk i min hverdag og i fjernsynet, hvordan de forkæler hinanden, og blir´ så misundelig.
Åhhh, at blive overrasket på sin fødselsdag med god middag eller en gang massage - bare noget helt uventet. Det har jeg bare aldrig prøvet.
Jeg har tit overrasket ham. Sidst her i juli, da han fyldte 30 år, havde jeg lavet surpriseparty til ham, inviteret alle hans venner og sørget for drikkevarer og mad; sang og sjove briller, hat og næse
Så tog tøsen og jeg ellers hjem til min lillebror og lånte hans lejlighed, så kunne manden og hans venner, samt min lillebror bare skabe sig tosset 
Men jeg kan virkelig ikke huske, at han nogensinde har fejlet benene væk under mig 
Anmeld