Tatoveringer der symboliserer jeres barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Mathilde

B&J skriver:

Jeg har dog ikke en tatoo men jeg vil bare lige skrive jeg syntes din er virkelig flot hold da helt op

Det er nu ikke min, men jeg overvejer at få noget lignende, bare kun med 1 sommerfugl indtil videre, i lilla el. lyserød som symbol på min datter... Så kan man jo nemt bygge på hvis der kommer flere børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

B&J

Mathilde skriver:

Det er nu ikke min, men jeg overvejer at få noget lignende, bare kun med 1 sommerfugl indtil videre, i lilla el. lyserød som symbol på min datter... Så kan man jo nemt bygge på hvis der kommer flere børn

jepper

Anmeld

31. august 2010

TbCp

Malene84 skriver:

Tristan grøn og øverst, da han kom først ud - villads blå og til sidst

Aj hvor godt!!!

Den er lille men den er jeg godt nok vild med!

Anmeld

31. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har min datters navn ca 10 cm over hånden på venstre arm, valgte venstre arm da den sidder tættest på hjertet  Meningen er at hendes fødselsdato skal stå nedenunder, og så skal der laves en stor sommerfugl rundt om, men den kommer først når hun kan tegne en sommerfugl (så andre også kan se hvad det er).

Det er lidt ærgeligt at sommerfugle er så populære at få tatoveret nu, min er valgt fordi sommerfugl er lig med forandringer og det må man sige at hun var (altså en forandring i vores liv). Og så kaldte jeg hende altid for "Sommerfuglen" inden vi vidste kønnet

Anmeld

31. august 2010

Frøken Sørensen

Jeg har vores søns navn

(Tatoveringen ser lidt større ud på billedet end den er i virkeligheden)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. september 2010

Willa's mor

Mor til David skriver:

Synes det er en ret fed skrift din er lavet i/med Har du selv tegnet den???

Nej jeg har ik selv tegnet den, gid jeg havde..

Jeg gik ned til en kendt tattovør og fik dem til at lave et udkast til mig, hvor jeg selv havde valgt bogstav type... Og så er der skygger både inde og uden på bogstaverne..

Den sidste baby kommer neden under, W, med en blomt eller noget sommerfugle noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.