Tatoveringer der symboliserer jeres barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

N&J

Jeg skal have denne med min datters data rundt om (skrevet i en ring) på håndleddet..

Det er det keltiske tegn for uendelig kærlighed

Jeg syntes ideen med sommerfuglene er rigtig god.. især hvis du laver det på den måde, så der er et spor der kan forbinde dem.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Isabella_mor

der er sgu mange tattovører der gør det alligevel.. ellers rejser man bare uden for DK og får den lavet, det er vist kun i DK der er lavet en lov om det.. og det er en ret så fesen lov.. det er jo ens egen krop og det er jo en selv der bestemmer hvordan den skal udsmykkes... 

men vi arbejder også på at få den gamle lov kasseret.. det var kong frederik den 9. tror jeg (dronningens far) der fik lavet loven i gamle dage fordi at der var mange der fortrød deres tattoveringer efter de havde fået dem lavet "i en brandert" så det var en lov der var til for at forhindre at folk fik lavet noget grimt som de ikke kunne skjule (sikkert sådan vores kære afdøde konge fik lavet sine tatto's)

men idag er der stort set ingen tattovører der GIDER sidde og lave tusser på fulde mennesker...  så der er den ged jo ligesom allerede barberet...  

så fik i lige den info.. 

Anmeld

31. august 2010

Malene84

Tristan grøn og øverst, da han kom først ud - villads blå og til sidst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2010

LinLin

Willa's mor skriver:

L for Louise

M for Marcus og

W for William

Willa var ik lige planlagt, så der må komme et W mere på et senere tidspunkt..

Synes det er en ret fed skrift din er lavet i/med Har du selv tegnet den???

Anmeld

31. august 2010

Mathilde

N&J skriver:

Jeg skal have denne med min datters data rundt om (skrevet i en ring) på håndleddet..

Det er det keltiske tegn for uendelig kærlighed

Jeg syntes ideen med sommerfuglene er rigtig god.. især hvis du laver det på den måde, så der er et spor der kan forbinde dem.. 

Ej hvor flot....især betydningen - uendelig kærlighed så smukt!

Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener med "et spor"...

Anmeld

31. august 2010

Malene84

Ranarupta skriver:

Jeg har endnu ikke fået den lavet, men skal have min søns navn i hebraisk på siden af venstre ringfinger - i gamle dage sagde man, at der gik en stor blodåre fra denne finger og op til hjertet. Det hedder sjovt nok hjertelinien, så det er det eneste rigtige sted for mig at have den (uden at den sidder på brystkassen).

Det har jeg også valgt!!! altså lave det på den finger - netop af samme årsag. Fik min i søndag - aaaavvvv - men er også en kylling

Anmeld

31. august 2010

Pia.

Jeg har ikke lige billeder på denne her computer - men er nu ret sikker på du allerede har set mine .... Jeg har tre små blomster på mit håndled som symbolisere mine tre børn - så har jeg jo mine sommerfugle ned af den ene side af ryggen (7 stk) mig selv øverst - mine forældre nede under mig, min søster og så kommer mine tre børn som de små sommerfugle til sidst.

På det andet skulder blad har jeg 3 liljer som er sprunget stort ud - der er også valgt tre fordi jeg har tre børn.

Ja så har jeg min rose på ballen som symbolisere min ungdom

så har jeg mit stjernetegn på anklen (som symbol) som symbolisere mig.

Og så har jeg Carme Diem hen over min lænd...

Har jeg glemt nogen ???

Men altså det jeg ville frem til var at de alle betød noget hver og en...

Knus Pia.

Anmeld

31. august 2010

BabyMus

Mathilde skriver:

Mange tak for jeres svar og billeder af jeres flotte tattoos

Hvad synes I om idéen med sommerfuglen(e)?

Jeg synes det lyder rigtig flot og enkelt. (:

Anmeld

31. august 2010

BabyMus

Malene84 skriver:

Tristan grøn og øverst, da han kom først ud - villads blå og til sidst

Hvor er den bare sød. (:

Og hvor hyggeligt at du har givet dine to drenge hver deres farve. Det har du gjort med flere ting har jeg set. (:

Anmeld

31. august 2010

o0sus0o

her er min med min datter´navn Emmeli det vend billede så det nemmest at se hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.