Tatoveringer der symboliserer jeres barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Malene84

BabyMus skriver:

Hvor er den bare sød. (:

Og hvor hyggeligt at du har givet dine to drenge hver deres farve. Det har du gjort med flere ting har jeg set. (:

tusind tak  ja vi går MEGET op i, at de på ingen måde er ens. Det kan smutte en enkelt gang, da det er nemmest bare at købe to ens ting - meeen som regel er de grøn og blå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

BabyMus

Malene84 skriver:

tusind tak  ja vi går MEGET op i, at de på ingen måde er ens. Det kan smutte en enkelt gang, da det er nemmest bare at købe to ens ting - meeen som regel er de grøn og blå

Det kan jeg godt forstå. (:

Men det er jo også meget smart hvis man ikke kan kende forskel på dem, så ved man hvem der er hvem på den måde. (:

Anmeld

31. august 2010

Ranarupta

Malene84 skriver:

Det har jeg også valgt!!! altså lave det på den finger - netop af samme årsag. Fik min i søndag - aaaavvvv - men er også en kylling

Den er sååå fin, din tatovering!

Jeg troede ikke, at der var andre fra min generation, der kendte til hjertelinien. Min mormor fortalte mig om den, da jeg var under ti år - og ingen jeg har talt med, har hørt om den.
Synes, at tanken er sååå smuk! 

Anmeld

31. august 2010

Ploffer

Hej 

Jeg har disse tatoveringer for mine børn...mangler dog en personlig for de 2 yngste 

Portrættet er af min ældste søn William. Tatoveringen er fra da han var 2 ½ år gammel  Den sidder på min venstre overarm...

De 4 stjerner sidder på højre ben lidt over anklen. Der er en for hver af vores børn og en for min forlovede 

Anmeld

31. august 2010

Ranarupta

N&J skriver:

Nu spørger jeg lidt dumt, men må du det???

Altså sådan som jeg kan huske det så må man ikke tatovere på hænder og hovedet.. men måske jeg husker forkert

Ved godt, at en anden har svaret, men alligevel...

Nej, det må man ikke. Men det er vist ikke en regel, der bliver håndhævet særligt meget. Jeg har i hvert fald set rigtigt mange med tats på fingrene, fx. istedet for en vielsesring. 

Anmeld

31. august 2010

N&J

Mathilde skriver:

Ej hvor flot....især betydningen - uendelig kærlighed så smukt!

Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener med "et spor"...

Det jeg mener er at der på det billede du havde lagt ind var en bølget sort streg hvor sommerfuglene var på, og jeg tror det bliver pænere hvis der netop er denne, for at tatoveringen hænger sammen.. men tror det bliver rigtig smukt.. 

Anmeld

31. august 2010

N&J

Ranarupta skriver:

Ved godt, at en anden har svaret, men alligevel...

Nej, det må man ikke. Men det er vist ikke en regel, der bliver håndhævet særligt meget. Jeg har i hvert fald set rigtigt mange med tats på fingrene, fx. istedet for en vielsesring. 

Hehe, nej det lyser ikke sådan.. kan jo også se Malene har fået symboler for hendes sønner på hånden.. 

Anmeld

31. august 2010

Ranarupta

N&J skriver:

Hehe, nej det lyser ikke sådan.. kan jo også se Malene har fået symboler for hendes sønner på hånden.. 

Ja

Anmeld

31. august 2010

B&J

Mathilde skriver:

Har i tatoveringer med jeres børns navne, stjernetegn, fødselsdato eller andet der symboliserer jeres børn? Hvad har i og hvor på kroppen?

Sæt gerne et billede ind

Jeg overvejer at få lavet en sommerfugl i lilla eller lyserød, som skal symbolisere min datter. Evt med fødselsdato og/eller navn i den ene vinge eller ved siden af.... Hvis jeg får flere børn kan der jo nemt tilføjes en sommerfugl mere i den farve der passer til kønnet på barnet men jeg kan ikke helt finde ud af hvad det præcis er jeg vil have og ved heller ikke helt hvor.... Tror det bliver på benet.

Synes de her er flotte:

Jeg har dog ikke en tatoo men jeg vil bare lige skrive jeg syntes din er virkelig flot hold da helt op

Anmeld

31. august 2010

Vidunderligeunger

jeg regner med (når der er penge til det, og jeg er færdig med at få børn) at få en halv stor tatovering på venstre side af maven. Jeg har 5 ar, foruden mit KS ar, og dem vil jeg gerne ha lavet en masse blomster i tydelige farver ved, de skal IKKE dækkes, men der skal noget "rundt om" dem, det er svært at forklare.. men så i den tatovering skal der nok være ting som symboliserer de børn jeg har fået, til den tid.. Hvem ved måske synes jeg det er verdens dårligste idé om 5-7 år, men så lader jeg jo bare vær

I øvringt nogle fede tatoos rundt omkring...

Evt. nogen der tegner herinde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.