Tatoveringer der symboliserer jeres barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

57.936 visninger
35 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Mathilde

Har i tatoveringer med jeres børns navne, stjernetegn, fødselsdato eller andet der symboliserer jeres børn? Hvad har i og hvor på kroppen?

Sæt gerne et billede ind

Jeg overvejer at få lavet en sommerfugl i lilla eller lyserød, som skal symbolisere min datter. Evt med fødselsdato og/eller navn i den ene vinge eller ved siden af.... Hvis jeg får flere børn kan der jo nemt tilføjes en sommerfugl mere i den farve der passer til kønnet på barnet men jeg kan ikke helt finde ud af hvad det præcis er jeg vil have og ved heller ikke helt hvor.... Tror det bliver på benet.

Synes de her er flotte:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Sabrina

Jeg har en tid til at få lavet en tatovering med min søns navn og mit initia på...
det blir som på dette billede :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2010

Ranarupta

Jeg har endnu ikke fået den lavet, men skal have min søns navn i hebraisk på siden af venstre ringfinger - i gamle dage sagde man, at der gik en stor blodåre fra denne finger og op til hjertet. Det hedder sjovt nok hjertelinien, så det er det eneste rigtige sted for mig at have den (uden at den sidder på brystkassen).

Anmeld

30. august 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg har denne tatto på min fod..... Det er min ældste søns navn, skal have bygget vider på den op af benet er planen så jeg kan få skrevet Mathias i den også! Har bare ikke gidet her i sommer, nu den ik må få sol....

Anmeld

30. august 2010

Tut

Både min mand og jeg har vores unger tatoveret på os.

Min mand har deres fødselsdagsdatoer i romertal, en på hver overarm.

Og jeg har deres navne skrevet ned ad ryggen.

(se lige bort fra mine charmerende ryg-deller, vi fik dem lavet 3 mdr. efter jeg havde født, så jeg havde ik tabt mig endnu)

Billederner er fra da de lige var blevet lavet, derfor de er røde og lidt hævede.

Anmeld

30. august 2010

Willa's mor

L for Louise

M for Marcus og

W for William

Willa var ik lige planlagt, så der må komme et W mere på et senere tidspunkt..

Anmeld

31. august 2010

Barbamama

Jeg har denne med min datters fødselsdato. Min datter blev født den dag Michael Jackson døde og ham har jeg været meget stor fan af hele mit liv så for mig var den dato meget speciel. Derfor fik jeg lavet en hvid stjerne (min datter blev født og der var en stjerne der blev tændt) og en sort stjerne (der var en stjerne der blev slukket da Mj døde). Og den hvide er først fordi min datter betyder mest for mig og det er mest hendes dag. Men de to ting hører unægteligt sammen i min verden.

Anmeld

31. august 2010

Koen.

Har en på underarmen, sort mønster og en lille blomst for min datter og en stor blomst for min forlovede

Anmeld

31. august 2010

Mathilde

Mange tak for jeres svar og billeder af jeres flotte tattoos

Hvad synes I om idéen med sommerfuglen(e)?

Anmeld

31. august 2010

N&J

Ranarupta skriver:

Jeg har endnu ikke fået den lavet, men skal have min søns navn i hebraisk på siden af venstre ringfinger - i gamle dage sagde man, at der gik en stor blodåre fra denne finger og op til hjertet. Det hedder sjovt nok hjertelinien, så det er det eneste rigtige sted for mig at have den (uden at den sidder på brystkassen).

Nu spørger jeg lidt dumt, men må du det???

Altså sådan som jeg kan huske det så må man ikke tatovere på hænder og hovedet.. men måske jeg husker forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.