jeg ønsker mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Vidunderligeunger

Caroline86 skriver:

Jeg gad godt at jeg kunne slippe... Men jeg har en immundefekt som desværre gør mig langt mere modtagelig end alle andre

Jeg har til gengæld ikke været syg siden jan. 2009, så jeg er sluppet meget godt ud af at være gravid og amme Tror lige det har givet mit immunforsvar et boost at jeg også skal beskytte Laura

jeg vidste ik man var mere udsat af at amme... men dejligt du gik udenom sygdom i den forbindelse også...

jeg har en nyrefejl, så jeg har været syg det jeg skal for resten af mit liv synes jeg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

smokin

Caroline86 skriver:

kommer der stadig intet?

Har du prøvet det med sveskerne? Og så lige et termometer op og løsne det nederste? (selvfølgelig har du prøvet)

Laura havde ikke kunnet komme af med sit i 3 dage og så lavet jeg den der sveske-cocktail.. bogstavligt talt, 5 min senere sked hun! Det er ret effektivt herhjemme...

Hun har fået tendens til hård mave efter vi er startet på jern

Børn på 3 måneder må IKKE få svesker, så det er udelukket. Børnelægen var meget klar i sin udtale om det. Sukkervand eller lactolouse.

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Børn på 3 måneder må IKKE få svesker, så det er udelukket. Børnelægen var meget klar i sin udtale om det. Sukkervand eller lactolouse.

hmm... vores sp sagde at vi gerne måtte give hende den der blanding af kogevandet og alm. kogt vand... Men vi brugte det aldrig da hun var så lille!

Håber snart der sker noget i den lille mavse

Anmeld

30. august 2010

Moderator

BlyViol skriver:

jeg vidste ik man var mere udsat af at amme... men dejligt du gik udenom sygdom i den forbindelse også...

jeg har en nyrefejl, så jeg har været syg det jeg skal for resten af mit liv synes jeg  

Det er noget med at man bruger så meget energi at man tit "glemmer" at sove nok og så er man mere udsat... så det er ikke fordi man som sådan har svækket immunforsvar ligesom under graviditeten

Jeg synes også jeg har taget min portion sygdom , men en forkølelse er da til at leve med

Anmeld

30. august 2010

oo

lige nu og helt materielt, der kunne jeg godt tænke mig en vogn der liiiige løftede og kørte maven rundt foran mig! jeg synes det er tuuuuuuuungt og det gør ondt i underlivet. vi forsøgte os med, at Søren gik og løftede maven foran mig igår og det var megadejligt - men det blev dog temmelig hurtigt temmelig besværligt at han gik baglæns foran mig

og så kunne jeg - helt umaterielt - RIGTIG GODT tænke mig at skide. virkelig! det er det eneste jeg kan tænke på, at jeg virkelig virkelig virkelig gerne vil have sådan en rigtig god skider, for nøøøøøj der begynder at være fyldt op derinde  forstoppelse er tortur!

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

lige nu og helt materielt, der kunne jeg godt tænke mig en vogn der liiiige løftede og kørte maven rundt foran mig! jeg synes det er tuuuuuuuungt og det gør ondt i underlivet. vi forsøgte os med, at Søren gik og løftede maven foran mig igår og det var megadejligt - men det blev dog temmelig hurtigt temmelig besværligt at han gik baglæns foran mig

og så kunne jeg - helt umaterielt - RIGTIG GODT tænke mig at skide. virkelig! det er det eneste jeg kan tænke på, at jeg virkelig virkelig virkelig gerne vil have sådan en rigtig god skider, for nøøøøøj der begynder at være fyldt op derinde  forstoppelse er tortur!

hahaha... ja, uuuuuud med det!

sådan en vogn til mavsen kunne være RET smart Dét må vi opfinde

jeg syntes faktisk det hjalp når jeg selv gik og løftede lidt op i sækken... så var det ikke så hårdt for ryggen Og så lavede jeg altså et virkeligt underligt trick at jeg bandt et tørklæde under maven og så om bag nakken... så virkede det som om vægten blev lidt bedre fordelt

Anmeld

30. august 2010

oo

Caroline86 skriver:

hahaha... ja, uuuuuud med det!

sådan en vogn til mavsen kunne være RET smart Dét må vi opfinde

jeg syntes faktisk det hjalp når jeg selv gik og løftede lidt op i sækken... så var det ikke så hårdt for ryggen Og så lavede jeg altså et virkeligt underligt trick at jeg bandt et tørklæde under maven og så om bag nakken... så virkede det som om vægten blev lidt bedre fordelt

jep, det hjælper også når jeg selv løfter - men hey! den med tørklædet må jeg straks prøve!!

Anmeld

30. august 2010

2721

Hollybaby skriver:

Samme her

færdigrenoveret lejlighed står absolut øverst på listen! Vi bor også i total byggekaos!

Det bare ikk sjovt at bo sådan, nogen gang er jeg så tæt på bare at flytte fra det hele Men men det blir jo godt på et tidspunkt

Anmeld

30. august 2010

Hollybaby

2606peanut skriver:

Det bare ikk sjovt at bo sådan, nogen gang er jeg så tæt på bare at flytte fra det hele Men men det blir jo godt på et tidspunkt

Nej det er simpelthen så hårdt! Især samtidigt med en baby! Men ja forhåbentlig bliver det, det hele værd

Vi mangler dog at få lavet en hel del..

Anmeld

30. august 2010

2721

Hollybaby skriver:

Nej det er simpelthen så hårdt! Især samtidigt med en baby! Men ja forhåbentlig bliver det, det hele værd

Vi mangler dog at få lavet en hel del..

Ja, det er mega hårdt. Vi har kun 2 rum jeg mener er forsvarlige at have den lille i

Kender det godt bor i 2 halvt om halvt nedrevet lejligheder, mens jeg vente på de blir slået sammen. Når vi skal på toilet skal vi ud af den ene og ind i den anden

Hader det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.