jeg ønsker mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

hva er i for nogle skravl???

søvn er jo ikke materielt, men det står nu øverst alligevel... 

af ting ville det nok være en masse nyt tøj og nye sko, til mig selv... garderoben TRÆÆÆNGER efter 9 mdr, med tyk mave...

ja, jeg ved det skisme ikke... det er bare slet ikke sjovt! og synes det kom MEGET pludseligt Plejer alligevel at have lidt kras kras hals eller lidt snot i dagene op til.. næh nej! Havde det lidt mærkeligt og så kom snotten ellers drønende sammen med feber og hals knas. MIDT om natten.. mega tarveligt!

HADER at være syg... Og det bliver altså IKKE mere interessant når man har en lille myre der er ved at få tænder, samtidig! SUK...

Min garderobe trænger i dén grad også til en opgradering, men lige nu står Kleenex faktisk højere på listen Min stakkels hudløse næse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Moderator

DK skriver:

Ja det må jeg lige prøve! Jeg mener også at jeg læste en tråd engang om en frakke fra et firma der hed... øhh... byM måske? De var heller ikke fra gravide men super gode. De kostede vist 1500 kr. Jeg må på jagt!

så meget kostede min slet ikke... tror kun det var omkring 800 kr... Jeg tjekker lige hvad mærket hedder... øje sekund!

Anmeld

30. august 2010

Tina2

DK skriver:

En rigtig lækker efterårs/vinterjakke der kan knappes over min tykke mave. Men det der med vinterjakker til gravide er vist ikke sådan lige til at opstøve... Nogen fif??

Jeg ææælsker jakker/frakker/blazere og har i 100'vis hængende. Derfor går det mig ret meget på at den eneste der kan knappe er min skijakke (som jeg i øvrigt NÆGTER at have på hele vinteren, sammen med mine kondisko som fys'en har krævet jeg bruger, jeg kommer jo til at ligne jeg ved ikke hvad!!) Jeg vil bare så gerne have en pæn jakke i uld. Med fine knapper. Måske bare lidt figursyet, i alt fald i ryggen og under brystet måske?

Uhh, kender det! De andre to gange har jeg været højgravid om vinteren, og har aldrig fundet noget bedre end en dunjakke, så den har jeg brugt begge gange....

Denne gang har jeg jo været højgravid om sommeren så har brugt min cowboyjakke og min G-star sommerjakke og ingen af dem har været noget som helst i nærheden af at ku' lukkes!

Jeg glæder mig til FORHÅBENTLIG at ku komme i min G-star vinterjakke i år, som jeg bare ÆÆÆÆÆLSKER!!!! Overvejer faktisk at købe en mere, jeg elsker deres jakker

Hvor langt er du ved at være henne?

Anmeld

30. august 2010

Moderator

DK skriver:

En rigtig lækker efterårs/vinterjakke der kan knappes over min tykke mave. Men det der med vinterjakker til gravide er vist ikke sådan lige til at opstøve... Nogen fif??

Jeg ææælsker jakker/frakker/blazere og har i 100'vis hængende. Derfor går det mig ret meget på at den eneste der kan knappe er min skijakke (som jeg i øvrigt NÆGTER at have på hele vinteren, sammen med mine kondisko som fys'en har krævet jeg bruger, jeg kommer jo til at ligne jeg ved ikke hvad!!) Jeg vil bare så gerne have en pæn jakke i uld. Med fine knapper. Måske bare lidt figursyet, i alt fald i ryggen og under brystet måske?

GOSHA

Anmeld

30. august 2010

2721

Mit ønske er helt klart en færdig i standsat lejlighed i stedet for det bygge helvede vi bor i

Anmeld

30. august 2010

DK

GOSHA

Tak! Jeg må lige tjekke det ud på trendsales!! Det lyder klart meget fint!!

Og god bedring forøvrigt! Jeg plejer at tage Biostrat dråber. Det smager skrækkeligt, men hjælper fortrinligt!

Anmeld

30. august 2010

DK

Tina2 skriver:

Uhh, kender det! De andre to gange har jeg været højgravid om vinteren, og har aldrig fundet noget bedre end en dunjakke, så den har jeg brugt begge gange....

Denne gang har jeg jo været højgravid om sommeren så har brugt min cowboyjakke og min G-star sommerjakke og ingen af dem har været noget som helst i nærheden af at ku' lukkes!

Jeg glæder mig til FORHÅBENTLIG at ku komme i min G-star vinterjakke i år, som jeg bare ÆÆÆÆÆLSKER!!!! Overvejer faktisk at købe en mere, jeg elsker deres jakker

Hvor langt er du ved at være henne?

Uhh jeg er i uge 20 nu!! Det er sindsygt det er gået så hurtigt! Jeg skal nok lige få lagt lidt mavebilleder ind i dag. Jeg er jo vildt bagud, he he. Men jeg har været på ferie fra fredag til fredag og min søde mormor er endelig død efter lang tids pinsler, så der har lige været så meget andet der har fyldt.

Anmeld

30. august 2010

Hollybaby

2606peanut skriver:

Mit ønske er helt klart en færdig i standsat lejlighed i stedet for det bygge helvede vi bor i

Samme her

færdigrenoveret lejlighed står absolut øverst på listen! Vi bor også i total byggekaos!

Anmeld

30. august 2010

Tina2

DK skriver:

Uhh jeg er i uge 20 nu!! Det er sindsygt det er gået så hurtigt! Jeg skal nok lige få lagt lidt mavebilleder ind i dag. Jeg er jo vildt bagud, he he. Men jeg har været på ferie fra fredag til fredag og min søde mormor er endelig død efter lang tids pinsler, så der har lige været så meget andet der har fyldt.

Hold da op, ja nu er du allerede halvvejs, tiden flyver jo afsted!!!!  Glæder mig til at se mavsen  Synes ikke det er længe siden jeg var i 20. uge og nu er jeg i 38. uge

Jeg er ked af at høre med din mormor, men det lyder til hun trods alt trængte til at få fred....

Anmeld

30. august 2010

Mumto3

En hel stak nye trusser. ALLE de gamle skulle smides ud på en gang!!!

Min dejlige mand har flere gange sagt at jeg altså har frit lejde til at købe lige de trusser jeg vil og lige så mange jeg vil, men med 3 små børn har jeg bare aldrig tid til at komme i butikker og så på den slags. -og min trussebeholdning er mildest talt PINLIG!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.