jeg ønsker mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.707 visninger
39 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

.... en kæmpe æske Kleenex med balsam!!! Og måske en maskine så jeg kan få veltempereret the hele dagen!

Hvis du kunne vælge mellem alt i hele verden, hvad ville du så gerne have lige nu (materielt)?

Knus Caroline - stadig syg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

smokin

Hvis jeg kunne vælge.. hmm så måtte det være en bil eller en brystpumpe - og ellers en lort af Malou!

KH
Zette

Som skal på hospitalet om et par timer med prinsessen.

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Zette skriver:

Hvis jeg kunne vælge.. hmm så måtte det være en bil eller en brystpumpe - og ellers en lort af Malou!

KH
Zette

Som skal på hospitalet om et par timer med prinsessen.

kommer der stadig intet?

Har du prøvet det med sveskerne? Og så lige et termometer op og løsne det nederste? (selvfølgelig har du prøvet)

Laura havde ikke kunnet komme af med sit i 3 dage og så lavet jeg den der sveske-cocktail.. bogstavligt talt, 5 min senere sked hun! Det er ret effektivt herhjemme...

Hun har fået tendens til hård mave efter vi er startet på jern

Anmeld

30. august 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

.... en kæmpe æske Kleenex med balsam!!! Og måske en maskine så jeg kan få veltempereret the hele dagen!

Hvis du kunne vælge mellem alt i hele verden, hvad ville du så gerne have lige nu (materielt)?

Knus Caroline - stadig syg

Denne her hopper jeg med på... Er begyndt at blive forkølet... Og det har jeg slet ikke tid til...

Majbritt

Anmeld

30. august 2010

Moderator

twinboys skriver:

Denne her hopper jeg med på... Er begyndt at blive forkølet... Og det har jeg slet ikke tid til...

Majbritt

Nej, jeg har nemlig slet heller ikke tid.. Daniel er startet i skole i dag, så nu er jeg alene med prinsessen

Håber skemaet her den første uge trods alt tillader at han kan være en del hjemme

God bedring, smukke

Anmeld

30. august 2010

Vidunderligeunger

hva er i for nogle skravl???

søvn er jo ikke materielt, men det står nu øverst alligevel... 

af ting ville det nok være en masse nyt tøj og nye sko, til mig selv... garderoben TRÆÆÆNGER efter 9 mdr, med tyk mave...

Anmeld

30. august 2010

DK

En rigtig lækker efterårs/vinterjakke der kan knappes over min tykke mave. Men det der med vinterjakker til gravide er vist ikke sådan lige til at opstøve... Nogen fif??

Jeg ææælsker jakker/frakker/blazere og har i 100'vis hængende. Derfor går det mig ret meget på at den eneste der kan knappe er min skijakke (som jeg i øvrigt NÆGTER at have på hele vinteren, sammen med mine kondisko som fys'en har krævet jeg bruger, jeg kommer jo til at ligne jeg ved ikke hvad!!) Jeg vil bare så gerne have en pæn jakke i uld. Med fine knapper. Måske bare lidt figursyet, i alt fald i ryggen og under brystet måske?

Anmeld

30. august 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

Nej, jeg har nemlig slet heller ikke tid.. Daniel er startet i skole i dag, så nu er jeg alene med prinsessen

Håber skemaet her den første uge trods alt tillader at han kan være en del hjemme

God bedring, smukke

Og god bedring til dig også smukke

Anmeld

30. august 2010

Moderator

DK skriver:

En rigtig lækker efterårs/vinterjakke der kan knappes over min tykke mave. Men det der med vinterjakker til gravide er vist ikke sådan lige til at opstøve... Nogen fif??

Jeg ææælsker jakker/frakker/blazere og har i 100'vis hængende. Derfor går det mig ret meget på at den eneste der kan knappe er min skijakke (som jeg i øvrigt NÆGTER at have på hele vinteren, sammen med mine kondisko som fys'en har krævet jeg bruger, jeg kommer jo til at ligne jeg ved ikke hvad!!) Jeg vil bare så gerne have en pæn jakke i uld. Med fine knapper. Måske bare lidt figursyet, i alt fald i ryggen og under brystet måske?

jeg købte en af de der kæmpe frakker i Vero Moda for nogle år siden! Den kunne jeg passe, og holde varmen i, hele vinteren med min store tykke mavse Den er i sort uld og falder rigtig pænt, så den skal KLART gemmes til endnu en mulig vintergraviditet

Men prøv at lede i de sædvanlige modebutikker om ikke de har sådan en frakke et sted!

Håber du finder én!

Anmeld

30. august 2010

DK

Caroline86 skriver:

jeg købte en af de der kæmpe frakker i Vero Moda for nogle år siden! Den kunne jeg passe, og holde varmen i, hele vinteren med min store tykke mavse Den er i sort uld og falder rigtig pænt, så den skal KLART gemmes til endnu en mulig vintergraviditet

Men prøv at lede i de sædvanlige modebutikker om ikke de har sådan en frakke et sted!

Håber du finder én!

Ja det må jeg lige prøve! Jeg mener også at jeg læste en tråd engang om en frakke fra et firma der hed... øhh... byM måske? De var heller ikke fra gravide men super gode. De kostede vist 1500 kr. Jeg må på jagt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.