jeg ønsker mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

betski

åh det er jo svært at vælge, når der sådan er frit på alle hylder... men hvis en massør og en kiropraktor går ind under materielle ting, så er det det som jeg ønsker mig aller mest lige nu. Først massage og så en tur ved en kiropraktor....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Mor til L&S

DK skriver:

Ja det må jeg lige prøve! Jeg mener også at jeg læste en tråd engang om en frakke fra et firma der hed... øhh... byM måske? De var heller ikke fra gravide men super gode. De kostede vist 1500 kr. Jeg må på jagt!

Blander mig lige her

Jeg arbejder i det firma som producere Mbym og det er vist det mærke du tænker på

De laver en knald god vinterjakke hvor maven kan være Havde den selv i vinters da jeg var gravid

Den er kommet ud i butikkerne!

Knus

Anmeld

30. august 2010

DK

Blander mig lige her

Jeg arbejder i det firma som producere Mbym og det er vist det mærke du tænker på

De laver en knald god vinterjakke hvor maven kan være Havde den selv i vinters da jeg var gravid

Den er kommet ud i butikkerne!

Knus

Ja jeg mente nok at der var en herinde fra der arbejde hos firmaet. Man kan få den i grå, sort og koral, ikke? Og den havde sådan 4 knapper i en firkant øverst?

Uhh fandt lige et billede!

Anmeld

30. august 2010

Mor til L&S

DK skriver:

Ja jeg mente nok at der var en herinde fra der arbejde hos firmaet. Man kan få den i grå, sort og koral, ikke? Og den havde sådan 4 knapper øverst?

Jo netop

Den bliver lavet i grå, sort og blå i år - ved faktisk ikke med coral, eller om det kun var sidste år??!! Men jeg er jo også på barsel, så kan ikk helt følge med

Anmeld

30. august 2010

Mettemus

Jeg ønsker mig masser og masser af penge til at lappe huller og hæfte løse ender som fx nye vintersko + støvler som både er smarte og gode at gå i når man skal være højgravid i december og januar, en vinterfrakke til samme formål og så til nye møbler og baby i ny lejlighed fra 1. oktober... ork man - mange, mange penge ku jeg bruge!!!

Anmeld

30. august 2010

wamse

Jeg ønsker mig sådan en lille notebook pc som fylder intet og som er meget nemmere at tage med i undervisningen end min 17" bærbar. Den skal helst være pink ;-) ellers ønsker jeg mig en kompressor til at fylde luft i vores cykeldæk :-p

Anmeld

30. august 2010

Mor til L&S

DK skriver:

Ja jeg mente nok at der var en herinde fra der arbejde hos firmaet. Man kan få den i grå, sort og koral, ikke? Og den havde sådan 4 knapper i en firkant øverst?

Uhh fandt lige et billede!

Ja nemlig den

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mettemus skriver:

Jeg ønsker mig masser og masser af penge til at lappe huller og hæfte løse ender som fx nye vintersko + støvler som både er smarte og gode at gå i når man skal være højgravid i december og januar, en vinterfrakke til samme formål og så til nye møbler og baby i ny lejlighed fra 1. oktober... ork man - mange, mange penge ku jeg bruge!!!

ja, penge er altid godt

Jeg fødte d. 18/2 i år (= SNESTORM) og jeg LEVEDE simpelthen i mine Nike vinterstøvler!!! Dem kan jeg varmt (hihi) anbefale til en vintergravid

Anmeld

30. august 2010

Vidunderligeunger

Caroline86 skriver:

ja, jeg ved det skisme ikke... det er bare slet ikke sjovt! og synes det kom MEGET pludseligt Plejer alligevel at have lidt kras kras hals eller lidt snot i dagene op til.. næh nej! Havde det lidt mærkeligt og så kom snotten ellers drønende sammen med feber og hals knas. MIDT om natten.. mega tarveligt!

HADER at være syg... Og det bliver altså IKKE mere interessant når man har en lille myre der er ved at få tænder, samtidig! SUK...

Min garderobe trænger i dén grad også til en opgradering, men lige nu står Kleenex faktisk højere på listen Min stakkels hudløse næse

ja det er en pestilens at være forkølet... har jeg været så få gange at det kan tælles på een hånd...

men rigtig god bedring i hvert fald!!

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

ja det er en pestilens at være forkølet... har jeg været så få gange at det kan tælles på een hånd...

men rigtig god bedring i hvert fald!!

Jeg gad godt at jeg kunne slippe... Men jeg har en immundefekt som desværre gør mig langt mere modtagelig end alle andre

Jeg har til gengæld ikke været syg siden jan. 2009, så jeg er sluppet meget godt ud af at være gravid og amme Tror lige det har givet mit immunforsvar et boost at jeg også skal beskytte Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.