enlig mor, nu med kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Mimic

Kolding kommune sender også kontrollanter ud hvis der er mistanke om at der bor en anden på adressen, dvs at han INTET må have liggende af hans ejendele, hverken barbergrej tøj eller andet der kan tilhøre ham, jeg har været ude for det, min kæreste glemte en barberskum og det var nok til at det blev indberettet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

mariamiss6

Pia. skriver:

ja nemlig... Man må vist hellere forhøre sig så man ikke gør noget forkert... jeg ville være ked af hvis folk fik ondt i røven over børnenes far kigger forbi ind imellem... Han bor langt fra os og kan altså på ingen måde undervære sine børn så mange dage på en uge og de kan bestemt heller ikke undvære deres højt elskede far... Så det er den mulighed vi har - han kommer ind imellem og bliver nogen gange og spiser med - men mine naboer er skønne og de ved vi er gode venner så det er nu ikke noget jeg er nervøs for ... han har jo sit eget hjem hvor han bor og sover - men folk skal bare ikke misforstå vores situation...

Jeggider heldigvis ikke have ondt i røven

Anmeld

30. august 2010

Mamalou

eliasogmor skriver:

pyh ha....

Det var ikke for at skræmme dig... Du/I skal bare tænke jer om og sørge for at have ren mel i posen 

Anmeld

30. august 2010

eliasogmor

Mamalou skriver:

Det var ikke for at skræmme dig... Du/I skal bare tænke jer om og sørge for at have ren mel i posen 

det gjorde du skam ikke..bare mange regler og svært at finde rundt i.. Ja, det er skam ikke for at snyde nogen..det ville bare være brand ærgeligt, hvis vi gør noget forkert..

Anmeld

30. august 2010

Lene-Oliver

Der var noget om en i samme situration i fjernsynet.

Hun var blvet dømt for socialt bedragerig, fordi hendes kæreste havde kørt hjem til hende i sin middags pause for at hjælpe med at lufte hendes nye hundehvalp.

Der udover havde de været hjemme ved hende og spøger hende ud omkring hvordan dagene foregik når hendes kæreste var på besøg og det var ned til mindste detalie. Bla. skulle hun svare på om han selv satte sit bestik og talerken i opvaskeren for så hjalp han til i hjemmet og det var nok til at de kunne dømme hende

Anmeld

30. august 2010

eliasogmor

Lene-Oliver skriver:

Der var noget om en i samme situration i fjernsynet.

Hun var blvet dømt for socialt bedragerig, fordi hendes kæreste havde kørt hjem til hende i sin middags pause for at hjælpe med at lufte hendes nye hundehvalp.

Der udover havde de været hjemme ved hende og spøger hende ud omkring hvordan dagene foregik når hendes kæreste var på besøg og det var ned til mindste detalie. Bla. skulle hun svare på om han selv satte sit bestik og talerken i opvaskeren for så hjalp han til i hjemmet og det var nok til at de kunne dømme hende

det er jo rablende...

Anmeld

31. august 2010

Lene-Oliver

eliasogmor skriver:

det er jo rablende...

Ja det er det, mener det var Randers kommune der gjorde det

Anmeld

31. august 2010

LouiseNielsen

Jeg har nu ikke ondt i numsen om i så sover sammen hver evig eneste nat..... Men pas på, for der skal nok være nogen derude der ku få ondt i numsen over det....

Jeg har indberettet nogen engang. De boede i samme boligkvater. Han havde dog bare en lille bitte ungdomsbolig. Hun en stor lejlighed til hende og ungerne. Han boede der dog også, men uden adresse. Hun fik ALT det støtte der overhovedet var muligt for hende, og også hjælp til at betalt hendes faste udgifter fordi hun ellers ikke havde til mad osv til hende og hendes børn. Dog brugte manden "hans" løn på alle fornøjelser til dem, og alm huslige udgifter, som mad, bleer osv....

DET FIK JEG ONDT I RØVEN OVER!

Syntes det var svinderi, for der ku sidde en kvinde et andet sted og mangle de penge, men som fik nej til forskellige former for støtte fordi hende den anden fik.....

Anmeld

31. august 2010

eliasogmor

LouiseNielsen skriver:

Jeg har nu ikke ondt i numsen om i så sover sammen hver evig eneste nat..... Men pas på, for der skal nok være nogen derude der ku få ondt i numsen over det....

Jeg har indberettet nogen engang. De boede i samme boligkvater. Han havde dog bare en lille bitte ungdomsbolig. Hun en stor lejlighed til hende og ungerne. Han boede der dog også, men uden adresse. Hun fik ALT det støtte der overhovedet var muligt for hende, og også hjælp til at betalt hendes faste udgifter fordi hun ellers ikke havde til mad osv til hende og hendes børn. Dog brugte manden "hans" løn på alle fornøjelser til dem, og alm huslige udgifter, som mad, bleer osv....

DET FIK JEG ONDT I RØVEN OVER!

Syntes det var svinderi, for der ku sidde en kvinde et andet sted og mangle de penge, men som fik nej til forskellige former for støtte fordi hende den anden fik.....

det er skam ikke fordi vi vil sove sammen hver dag..han bor  i skærbæk og jeg i kolding.. så vi kommer slet  ikke op på de 3 døgn....men vil bare gerne kende reglerne omkring det..

Anmeld

20. august 2013

Hystine

Du må bo sammen med personer du ikke kan gifte dig med.... mor bror far søster osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.