enlig mor, nu med kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Pia.

Er din mor hos dig mere end 3 døgn om ugen...? vildt...

Men ellers så handler det jo om at have et forhold som svarer til at være samboende...altså spise sammen, sove sammen, leve sammen og der er det vidst forskelligt hvornår det betegnes som leve sammen...men har også hørt det der med maks 3 døgn.

På beøsg !!!! besøge mig og sine børnebørn flere gange om ugen - hvor har du døgn fra !!!

Tænker bare hvad er Besøg !!! hun skrev 72 ! .. hvad tæller og hvem sætter grænsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

mariamiss6

eliasogmor skriver:

i mdr???

3 ugentlige overnatninger mener jeg bestemt er reglen.... alt over betragtes som samboende..... Og hvis nu du har nogen i din omgangskreds der kunne få ondt i røven, så sørg lige for at kæresten ikke har alt for meget lort liggende hjemme hos dig, så det kunne se ud som, eller tolkes som om at han bor der

Anmeld

29. august 2010

Pia.

mariamiss6 skriver:

3 ugentlige overnatninger mener jeg bestemt er reglen.... alt over betragtes som samboende..... Og hvis nu du har nogen i din omgangskreds der kunne få ondt i røven, så sørg lige for at kæresten ikke har alt for meget lort liggende hjemme hos dig, så det kunne se ud som, eller tolkes som om at han bor der

3 gange om ugen er da også meget og have nogen sovende...

er det ikke ??? ....

Anmeld

29. august 2010

mariamiss6

Pia. skriver:

På beøsg !!!! besøge mig sine børnebørn flere gange om ugen - hvor har du døgn fra !!!

Tænker bare hvad er Besøg !!! hun skrev 72 ! .. hvad tæller og hvem sætter grænsen

Wauw... Det er da godt i to kender hinanden IRL

72 timer = 3 døgn = 3 overnatninger = hvad der er lovligt om ugen... Alt over tæller som samboende...

Samme regler gælder for sommerhuse (og så er ferier og weekender vidst undtaget i begge tilfælde)

Anmeld

29. august 2010

mariamiss6

Pia. skriver:

er det ikke ??? ....

Da ikke hvis man er vildt forelskede og bare helst ikke vil undvære hinanden?

Anmeld

29. august 2010

Pia.

mariamiss6 skriver:

Wauw... Det er da godt i to kender hinanden IRL

72 timer = 3 døgn = 3 overnatninger = hvad der er lovligt om ugen... Alt over tæller som samboende...

Samme regler gælder for sommerhuse (og så er ferier og weekender vidst undtaget i begge tilfælde)

der blev skrevet (spurgt) om 72 timer om mdr. eller ugen? og hvad mener du med hvem kender hvem jeg svarede på trådstarters spørgsmål... men kender ikke reglerne - men skal nu heller ikke bruge dem selv

Anmeld

29. august 2010

mariamiss6

Pia. skriver:

er det ikke ??? ....

Forresten det gælder jo ikke 3 forskellige mennesker....

Altså der sker ikke noget ved hvis du har din mor 1 døgn, din veninde 1 andet, og din kæreste 1 3.

Men når den samme person gennemsnitligt overnatter mere end 3 gange om ugen, tæller det som en samboende.....

Og så TROR jeg faktisk, at de 3 dage kun gælder mandag-fredag (begge inklusive) hvor weekend og ferier samt helligdage giver frit spil....

Anmeld

29. august 2010

Pia.

mariamiss6 skriver:

Da ikke hvis man er vildt forelskede og bare helst ikke vil undvære hinanden?

nej men så har man vel også en kæreste og er reglerne så ikke anderledes... ??? eller ....? som sagt kender jeg ikke reglerne og skal ikke bruge dem lige pt. men det er da meget rart at vide hvad der tæller som besøg ?

Anmeld

29. august 2010

mariamiss6

Pia. skriver:

der blev skrevet (spurgt) om 72 timer om mdr. eller ugen? og hvad mener du med hvem kender hvem jeg svarede på trådstarters spørgsmål... men kender ikke reglerne - men skal nu heller ikke bruge dem selv

Det var jo din kommentar til Eva den så så spids ud (lettere arrig faktisk) og så er det bare jeg siger at det er godt i to kender hinanden IRL, så læser i det måske ikke selv sådan som jeg for eksempel gjorde.....

Anmeld

29. august 2010

eliasogmor

Pia. skriver:

er det ikke ??? ....

joh det er det vel..men 3 gange om ugen  i 2 år.. det blir 2 meget lange år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.