enlig mor, nu med kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.555 visninger
42 svar
2 synes godt om
29. august 2010

eliasogmor

Hvordan er det nu det er....

Jeg får jo ekstra børnetilskud,hver 3 mdr og bolig støtte osv..

hvordan er det nu det er..hvor mange dage om mdr er det han må være her..så det ikke blir socialt bedrageri... nogen der har et  link til et sted ,hvor jeg kan se det... jeg har en ide om vi ikke skal flytte sammen, før jeg er færdig på semariet..da jeg simpelthen ikke tror vi kan få det til at køre rundt....men vil gerne vide hvordan reglerne er omkring det...any one??+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Shibby

alt over 72 timers besøg betegnes som boene- fik jeg afvide af vejle kommune.. :/

Anmeld

29. august 2010

eliasogmor

Shibby skriver:

alt over 72 timers besøg betegnes som boene- fik jeg afvide af vejle kommune.. :/

i mdr???

Anmeld

29. august 2010

Pia.

Shibby skriver:

Det lyder da helt vildt.... jeg tror man må have ALT det besøg man vil - så længe man ikke har nogen sovende fast og den person der er på besøg ikke giver et tilskud til kost og andre udgifter

Men jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed...

Hvad så når min mor (børnenes mormor) er her 3-4 gange ugenligt, gælder det som besøg ? eller er det kun hvis der er mandeligt besøg ?

Anmeld

29. august 2010

Svei

Pia. skriver:

Det lyder da helt vildt.... jeg tror man må have ALT det besøg man vil - så længe man ikke har nogen sovende fast og den person der er på besøg ikke giver et tilskud til kost og andre udgifter

Men jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed...

Hvad så når min mor (børnenes mormor) er her 3-4 gange ugenligt, gælder det som besøg ? eller er det kun hvis der er mandeligt besøg ?

Er din mor hos dig mere end 3 døgn om ugen...? vildt...

Men ellers så handler det jo om at have et forhold som svarer til at være samboende...altså spise sammen, sove sammen, leve sammen og der er det vidst forskelligt hvornår det betegnes som leve sammen...men har også hørt det der med maks 3 døgn.

Anmeld

29. august 2010

eliasogmor

Eva. skriver:

Er din mor hos dig mere end 3 døgn om ugen...? vildt...

Men ellers så handler det jo om at have et forhold som svarer til at være samboende...altså spise sammen, sove sammen, leve sammen og der er det vidst forskelligt hvornår det betegnes som leve sammen...men har også hørt det der med maks 3 døgn.

i ugen..du har ikke et link??? det ville hjælpe meget..

Anmeld

29. august 2010

Mka

Jeg er ikke sikker, men jeg har forstået det sådan at det sted han opholder sig mest, er det sted han skal have adresse. Der er jo ikke noget forkert i at han sover hos dig 3 dage om ugen og spiser sammen med dig, så længe det ikke er hver dag

Anmeld

29. august 2010

Svei

eliasogmor skriver:

i ugen..du har ikke et link??? det ville hjælpe meget..

Nej, og det er forskelligt fra kommune til kommune...men ring da til din kommune og forhør dig... jeg har selv en kæreste og han sover hos mig hver weekend eller jeg hos ham og jeg har ikke engang tænkt at det var for meget...de kan jo ikke bestemme hvor meget jeg må være der...

Anmeld

29. august 2010

Svei

Her er en tråd med paragraffer...

http://www.k10.dk/showthread.php?t=10891

Anmeld

29. august 2010

eliasogmor

Eva. skriver:

Her er en tråd med paragraffer...

http://www.k10.dk/showthread.php?t=10891

ohhh i love paragraffer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.