Telefonkæde til livefødsel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

FrkT

Rosa skriver:

Nej, som jeg har skrevet så laver jeg først de endelige lister i morgen, indtil da er listerne bare en oversigt over hvem som vil være med

Jeg laver de endelige lister i morgen aften og så skal du sende dit nummer til de 9 andre du er på liste med

Mvh

Rosa

Okay, super.... bare så jeg ikke er i tvivl om hvem jeg skal sende mit nummer til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Vidunderligeunger

jeg kan ik sæt det ind, det driller men vil rigtig gerne være med... 

men hvis jeg så ikke vågner - så er det bare my bad - og går ik udover nogen vel??

Anmeld

29. august 2010

FrkT

Rosa

Lillespurv 19

Pia

B&J

Tutter

Mek-83

mamalicious

quity

Mutti2B

~~M.Nielsen~~

Caroline

Mini-terp (Maria)

Mathildesmor

FrkT

louise (eliasogmor)

saxi

gruener

Linda cecilie liljeqvist dinesen

Loppen82

Morethanperfect

Ranarupta

Shibby

BlyViol

Anmeld

29. august 2010

FrkT

BlyViol skriver:

men hvis jeg så ikke vågner - så er det bare my bad - og går ik udover nogen vel??

Har sat dig ind

Anmeld

29. august 2010

Vidunderligeunger

FrkT skriver:

Har sat dig ind

thanks

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nej  - hvis du ikke svarer tilbage til den der skriver til dig, så skal vedkommende gå videre til den næste på listen så den ikke går i stå.

Så alle forpligter sig på

1.at ringe/skrive til dels den næste på listen (eller næste igen hvis der ikke kommer svar), 

2. svare tilbage til den som har skrevet til en selv så hun ved at hendes sms er modtaget og at meldingen kører videre ned ad listen.

Derfor bliver listerne ikke længere end 10 pers - så man ikke skal sidde og skrive videre og videre hvi folk nu ikke svarer. Så man MAX kommer op på at sende den samme sms 9 gange

Anmeld

29. august 2010

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

Nej  - hvis du ikke svarer tilbage til den der skriver til dig, så skal vedkommende gå videre til den næste på listen så den ikke går i stå.

1.at ringe/skrive til dels den næste på listen (eller næste igen hvis der ikke kommer svar), 

2. svare tilbage til den som har skrevet til en selv så hun ved at hendes sms er modtaget og at meldingen kører videre ned ad listen.

Derfor bliver listerne ikke længere end 10 pers - så man ikke skal sidde og skrive videre og videre hvi folk nu ikke svarer. Så man MAX kommer op på at sende den samme sms 9 gange

godt så, for det KAN godt være jeg ik hører den, men plejer da vågne..

fedt initiativ by the way!

Anmeld

29. august 2010

Moderator

BlyViol skriver:

godt så, for det KAN godt være jeg ik hører den, men plejer da vågne..

fedt initiativ by the way!

Tak tak

Anmeld

29. august 2010

mamalicious

Rosa skriver:

for dælan en overskuds mor !!!!!

Tænk sig at sætte det iværk !!!

Anmeld

29. august 2010

Moderator

mamalicious skriver:

for dælan en overskuds mor !!!!!

Tænk sig at sætte det iværk !!!

Haha, jaah hvis man kan tælle til 10 så er det en smal sag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.