Telefonkæde til livefødsel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.720 visninger
123 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

LÆS TRÅDEN INDEN DU SVARER, jeg har fået de samme spørgsmål MANGE gange nu

Hvad siger I til at vi laver en telefonkæde, således at vi skriver os på lister med 10 pers på hver. Så sender man sit nummer på privatbesked til dem der står på samme liste. Når fødslen går i gang gives der besked til den øverste på listen (f.eks. kunne Zafirs hjælper ligge inde med disse numre og sende sms'erne gratis fra nettet) og så går "kæden" i gang Og så skal man altså melde tilbage til den der har sms'et en så man ved om ens sms er modtaget, og ellers springe videre til den næste på listen

VIGTIGT:

JEG INDDELER LISTERNE I MORGEN AFTEN - INDTIL DA ER ALT I SKAL GØRE AT SÆTTE JERES NAVN PÅ VED AT CITERE/KOPIERE LISTEN I ET INDLÆG OG TILFØJE JERES NAVN

Hvad siger I?

KH

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Koen.

Lyder genialt

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Super - hvis folk skriver sig på - dvs. citér listen og tilføj dit eget navn - (og hjælp hinanden hvis det ikke er alle der lige kan finde ud af det) så skal jeg nok inddele dem og give mesked om de endelige grupper så I kan gå i gang med at udveksle numre.

Kh

Rosa

PS. Jeg opfordrer lige til at man KUN skriver sig på hvis man mener det seriøst! Dvs. - du risikerer at få en sms fra et fremmed nummer midt om natten og SKULLE op og svare videre på kæden, hav det med i overvejelserne når du skriver dig på!!!!

PPS. der bliver inden nat- og daghold, kun en liste på 10 personer som har hinandens numre. Hvis man ikke svarer tilbage indenfor 5 minutter bliver man sprunget over og den som ikke fik svar går videre til den næste på listen.

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Liste:

Rosa

Lillespurv19

Anmeld

29. august 2010

Pia.

Lyder lidt svært men god idé .... skal nok lige have skåret ud i pap hvad jeg så skal gøre... har dog ikke lyst til at smide mit nummer i et åbent indlæg (ønsker ikke alle får det) men Tanja (muffi) og Lone har f.eks mit nummer nu... Men hjælper det noget.. ?

ellers skriv lige hvad jeg skal gøre og hvem jeg skal sende sms til så er jeg meget frisk på at være med ...

Knus Pia.

Anmeld

29. august 2010

Koen.

Men hvad så hvis der er nogle der ikke vågner ved sin mobil.. altså min larmer som ind i ja, men ikke sikkert alles gør det

Anmeld

29. august 2010

Pia.

lillespurv19 skriver:

Men hvad så hvis der er nogle der ikke vågner ved sin mobil.. altså min larmer som ind i ja, men ikke sikkert alles gør det

ja det tænker jeg også - vi må have et nathold og et dagturs hold

Der vil jo også være nogen der pga. arbejde vil have svært ved at tjekke telefonen hele tiden (inc. mig selv) Og ville da være ked af at komme ud til min mobil og se en sms der var kommet ind 30 minutter tidligere...

Anmeld

29. august 2010

Pia.

Rosa skriver:

Liste:

Rosa

Lillespurv19

Liste:

Rosa

Lillespurv 19

Pia

Anmeld

29. august 2010

Koen.

Pia. skriver:

Der vil jo også være nogen der pga. arbejde vil have svært ved at tjekke telefonen hele tiden (inc. mig selv) Og ville da være ked af at komme ud til min mobil og se en sms der var kommet ind 30 minutter tidligere...

uh så helle for daghold

Anmeld

29. august 2010

B&J

Pia. skriver:

nemlig jeg har feks aldrig min mobil inde ved min seng om natten endelig dårlig ting men har jeg ikke... så kan man jo ikke sende videre hvis man gerne vil og man ikke høre den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.