Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Liste:
Rosa
Lillespurv 19
Pia
B&J
Tutter
Mek-83
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mutti2B
~~M.Nielsen~~
Skide godt Rose!!! Glæder mig helt vildt.. Jeg sætter sgu min mobil til at RINGE når jeg får en sms om natten, for jeg SKAL bare se det! Så Zafir, please ikke gør det d. 5 sep. for vi skal holde barnedåb der..
Betina_fra_Als skriver: Hejza,Hvad er det for noget med i livefødsel?Nogle der vil forklare mig det?knus og fortsat god søndag, Betina.
Hejza,Hvad er det for noget med i livefødsel?Nogle der vil forklare mig det?knus og fortsat god søndag, Betina.
Rosa skriver: Hvad siger I til at vi laver en telefonkæde, således at vi skriver os på lister med 10 pers på hver. Så sender man sit nummer på privatbesked til dem der står på samme liste. Når fødslen går i gang gives der besked til den øverste på listen (f.eks. kunne Zafirs hjælper ligge inde med disse numre og sende sms'erne gratis fra nettet) og så går "kæden" i gang Og så skal man altså melde tilbage til den der har sms'et en så man ved om ens sms er modtaget, og ellers springe videre til den næste på listen JEG INDDELER LISTERNE I MORGEN AFTEN - INDTIL DA ER ALT I SKAL GØRE AT SÆTTE JERES NAVN PÅ VED AT CITERE/KOPIERE LISTEN I ET INDLÆG OG TILFØJE JERES NAVN Hvad siger I? KH Rosa
Hvad siger I til at vi laver en telefonkæde, således at vi skriver os på lister med 10 pers på hver. Så sender man sit nummer på privatbesked til dem der står på samme liste. Når fødslen går i gang gives der besked til den øverste på listen (f.eks. kunne Zafirs hjælper ligge inde med disse numre og sende sms'erne gratis fra nettet) og så går "kæden" i gang Og så skal man altså melde tilbage til den der har sms'et en så man ved om ens sms er modtaget, og ellers springe videre til den næste på listen
JEG INDDELER LISTERNE I MORGEN AFTEN - INDTIL DA ER ALT I SKAL GØRE AT SÆTTE JERES NAVN PÅ VED AT CITERE/KOPIERE LISTEN I ET INDLÆG OG TILFØJE JERES NAVN
Hvad siger I?
KH
mamalicious .... meget gerne tak....
Tutter skriver: Rosa Lillespurv 19 Pia B&J Tutter Mek-83 mamalicious
mamalicious
Jeg vil også meget gerne være en del af dette..
quity
Der blev ~~M.Nielsen~~ og jeg da vist lige smidt af, så har skevet os på igen....
Caroline
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128