Telefonkæde til livefødsel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

roenlund

Maja84 skriver:

Rosa

Lillespurv 19

Pia

B&J

Tutter

Mek-83

mamalicious

quity

Mutti2B

~~M.Nielsen~~

Caroline

Mini-terp (Maria)

Mathildesmor

FrkT

louise (eliasogmor)

saxi

gruener

Linda cecilie liljeqvist dinesen

Loppen82

Morethanperfect

Ranarupta

Shibby

BlyViol

MarleneH

fisenberg

msax (gerne daghold)

Twinboys

Mommyforone

Bayze

MamaMis.

Maja84

Rosa

Lillespurv 19

Pia

B&J

Tutter

Mek-83

mamalicious

quity

Mutti2B

~~M.Nielsen~~

Caroline

Mini-terp (Maria)

Mathildesmor

FrkT

louise (eliasogmor)

saxi

gruener

Linda cecilie liljeqvist dinesen

Loppen82

Morethanperfect

Ranarupta

Shibby

BlyViol

MarleneH

fisenberg

msax (gerne daghold)

Twinboys

Mommyforone

Bayze

MamaMis.

Maja84

Roenlund

og så synes jeg det så ud som om at sommerfuglelarven var blevet smidt af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Vingummien

Rosa skriver:

LÆS TRÅDEN INDEN DU SVARER, jeg har fået de samme spørgsmål MANGE gange nu

Hvad siger I til at vi laver en telefonkæde, således at vi skriver os på lister med 10 pers på hver. Så sender man sit nummer på privatbesked til dem der står på samme liste. Når fødslen går i gang gives der besked til den øverste på listen (f.eks. kunne Zafirs hjælper ligge inde med disse numre og sende sms'erne gratis fra nettet) og så går "kæden" i gang Og så skal man altså melde tilbage til den der har sms'et en så man ved om ens sms er modtaget, og ellers springe videre til den næste på listen

VIGTIGT:

JEG INDDELER LISTERNE I MORGEN AFTEN - INDTIL DA ER ALT I SKAL GØRE AT SÆTTE JERES NAVN PÅ VED AT CITERE/KOPIERE LISTEN I ET INDLÆG OG TILFØJE JERES NAVN

Hvad siger I?

KH

Rosa

Skriver lige her.

Vil gerne på, men kan simpelhen ik få den til at kopier listen på min com og sætte ind igen

Anmeld

29. august 2010

twinboys

Rosa skriver:

Jeg har sendt mit nr til hende ovenover mig...Men det husker folk altså ikke for jeg har ikke fået en pb fra hende der står under mig... Så jeg har kontaktet hende og bedt om hendes nr... men stadig ikke hørt fra hende...

Majbritt

Anmeld

29. august 2010

roenlund

twinboys skriver:

Jeg har sendt mit nr til hende ovenover mig...Men det husker folk altså ikke for jeg har ikke fået en pb fra hende der står under mig... Så jeg har kontaktet hende og bedt om hendes nr... men stadig ikke hørt fra hende...

Majbritt

det er først i morgen når Rosa har indelt listerne at vi skal til at sende numre... vi skal så sende til de 9 vi er i gruppe med...

når Zafir så føder skal du skrive til hende der står under dig, hvis hun ikke svarer skriver du til hende der står et nummer længere nede osv. max 9 mennesker....

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
twinboys skriver:

Majbritt

Jamen det er heller ikke endnu! De endelige lister kommer ikke før i morgen, så det er ikke sikkert det er hende der skal kontakte dig

Anmeld

29. august 2010

twinboys

roenlund skriver:

det er først i morgen når Rosa har indelt listerne at vi skal til at sende numre... vi skal så sende til de 9 vi er i gruppe med...

når Zafir så føder skal du skrive til hende der står under dig, hvis hun ikke svarer skriver du til hende der står et nummer længere nede osv. max 9 mennesker....

Nåååh sådan forstod jeg det ikke, men har sendt mit nr til hende der står ovenover mig og har fået nr af hende der står under mig...

Majbritt

Anmeld

29. august 2010

Moderator

roenlund skriver:

HELT korrekt!!!

Anmeld

29. august 2010

twinboys

Rosa skriver:

Jamen det er heller ikke endnu! De endelige lister kommer ikke før i morgen, så det er ikke sikkert det er hende der skal kontakte dig

oki doki...

Anmeld

29. august 2010

Mira0911

Må nok ærlig tilstå at det bliver en gang være rod for mig...

Godt nok var jeg med på det, men får en anden til at skrive i stedet... :)

Anmeld

29. august 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Må nok ærlig tilstå at det bliver en gang være rod for mig...

Godt nok var jeg med på det, men får en anden til at skrive i stedet... :)

Helt i orden. Det er nu ikke så svært. Tanken var bare at man får sin liste i morgen og så når man får en sms om at fødslen er i gang så svarer man lige på den at den er modtaget, og skriver så selv til den næste på listen. Hvis den person så ikke svarer indenfor 5 minutter skriver man til den næste på sin liste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.