Telefonkæde til livefødsel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

B&J

Pia. skriver:

Liste:

Rosa

Lillespurv 19

Pia

Liste:

Rosa

Lillespurv 19

Pia

B&J

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Koen.

Rosa har jeg forstået det rigtigt : skal jeg så sende mit nr i PB til dig?? Er ikke så hurtig

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia. skriver:

Lyder lidt svært men god idé .... skal nok lige have skåret ud i pap hvad jeg så skal gøre... har dog ikke lyst til at smide mit nummer i et åbent indlæg (ønsker ikke alle får det) men Tanja (muffi) og Lone har f.eks mit nummer nu... Men hjælper det noget.. ?

ellers skriv lige hvad jeg skal gøre og hvem jeg skal sende sms til så er jeg meget frisk på at være med ...

Knus Pia.

Som sagt er det kun de 10 man er på liste med som kender ens nummer der sendes rundt med privatbesked når jeg har delt listerne op. Grunden til at man får alle på ens listes numre er sådan at hvis en eller anden ikke svarer og sender sms tilbage om at beskeden er modtaget indenfor f.eks. 5 minutter så går man simpelthen videre til den næste på listen så inden bliver glemt.

Dette gælder altså også om natten - hvis man har sendt besked til den der står under en selv på listen og vedkommende ikke svarer tilbage at beskeden er modtaget, så går man videre til den næste på listen. Så er det syvsoverens eget problem hvis man ikke vågner, eller ikke har telefonen på sig. Men hvis man slet ikke vil ud med sit nummer er det nok ikke den rette løsning at være med

Anmeld

29. august 2010

Moderator

lillespurv19 skriver:

Rosa har jeg forstået det rigtigt : skal jeg så sende mit nr i PB til dig?? Er ikke så hurtig

Ikke endnu, først når jeg inddeler listerne - skal vi sige f.eks i morgen aften?

Anmeld

29. august 2010

mek-83

Synes det lyder som en super ide

Vil meget gerne være med også.

Skal lige forstå det ret, skal jeg så sende mit nr i en pb til dig Rosa?

Anmeld

29. august 2010

Pia.

Rosa skriver:

Som sagt er det kun de 10 man er på liste med som kender ens nummer der sendes rundt med privatbesked når jeg har delt listerne op. Grunden til at man får alle på ens listes numre er sådan at hvis en eller anden ikke svarer og sender sms tilbage om at beskeden er modtaget indenfor f.eks. 5 minutter så går man simpelthen videre til den næste på listen så inden bliver glemt.

Dette gælder altså også om natten - hvis man har sendt besked til den der står under en selv på listen og vedkommende ikke svarer tilbage at beskeden er modtaget, så går man videre til den næste på listen. Så er det syvsoverens eget problem hvis man ikke vågner, eller ikke har telefonen på sig. Men hvis man slet ikke vil ud med sit nummer er det nok ikke den rette løsning at være med

Jeg vil meget gerne ud med mit nummer - vil bare ikke skrive det her ....Det er ikke alle jeg ønsker har mit mobil nummer .... (sådan er det vel også for andre)

så sender det gerne via sms til 10 mennesker hvis det var det jeg skulle bare ikke her hvor ALLE kan læse med...

Knus Pia.

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Pia. skriver:

ja det tænker jeg også - vi må have et nathold og et dagturs hold

Der vil jo også være nogen der pga. arbejde vil have svært ved at tjekke telefonen hele tiden (inc. mig selv) Og ville da være ked af at komme ud til min mobil og se en sms der var kommet ind 30 minutter tidligere...

Jeg har tilføjet en del om nat/daghold i mit tidligere indlæg, da det ikke bliver nødvendigt efter den model jeg har lavet - prøv og læs det og de om ikke det giver mening

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Pia. skriver:

Jeg vil meget gerne ud med mit nummer - vil bare ikke skrive det her ....Det er ikke alle jeg ønsker har mit mobil nummer .... (sådan er det vel også for andre)

så sender det gerne via sms til 10 mennesker hvis det var det jeg skulle bare ikke her hvor ALLE kan læse med...

Knus Pia.

sms eller privatbesked som jeg skriver kanon!

Anmeld

29. august 2010

Moderator

mek-83 skriver:

Synes det lyder som en super ide

Vil meget gerne være med også.

Skal lige forstå det ret, skal jeg så sende mit nr i en pb til dig Rosa?

Nej først skal du bare citere indlægget med listen og tilføje dit navn.

Anmeld

29. august 2010

mek-83

Liste:

Rosa

Lillespurv 19

Pia

B&J

Mek-83

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.