Pia. skriver:
Lyder lidt svært men god idé .... skal nok lige have skåret ud i pap hvad jeg så skal gøre... har dog ikke lyst til at smide mit nummer i et åbent indlæg (ønsker ikke alle får det) men Tanja (muffi) og Lone har f.eks mit nummer nu... Men hjælper det noget.. ?
ellers skriv lige hvad jeg skal gøre og hvem jeg skal sende sms til så er jeg meget frisk på at være med ...
Knus Pia.
Som sagt er det kun de 10 man er på liste med som kender ens nummer der sendes rundt med privatbesked når jeg har delt listerne op. Grunden til at man får alle på ens listes numre er sådan at hvis en eller anden ikke svarer og sender sms tilbage om at beskeden er modtaget indenfor f.eks. 5 minutter så går man simpelthen videre til den næste på listen så inden bliver glemt.
Dette gælder altså også om natten - hvis man har sendt besked til den der står under en selv på listen og vedkommende ikke svarer tilbage at beskeden er modtaget, så går man videre til den næste på listen. Så er det syvsoverens eget problem hvis man ikke vågner, eller ikke har telefonen på sig.
Men hvis man slet ikke vil ud med sit nummer er det nok ikke den rette løsning at være med 
Anmeld