Om morgenen, når jeg går i bad og gør mig klar på badeværelset, tager jeg puslepuden ned på gulvet på badeværelset, og så ligger hun på den og kigger og "snakker". Så længe hun kan se mig i badet, går det helt fint. Jeg tager bleen af hende og lægger hende på et håndklæde. Så får hun samtidig luftet numsen, så hun ikke bliver så rød (som hun desværre nemt bliver af bleerne).
Bagefter sidder hun i skråstolen i køkkenet eller ligger på et tæppe på køkkengulvet, mens jeg spiser morgenmad, eller tømmer opvaskemaskine. Jeg er på baby.dk, mens jeg spiser og så længe hun gider at ligge på tæppet selv, og ellers når hun sover.
Resten af dagen er hun på legetæppet i stuen, tæppe på køkkengulv eller jeg tager hende med mig til det rum i huset, hvor jeg skal ordne noget. Når jeg hænger vasketøj op sidder hun i skråstolen, så hun kan se mig og det gør hun også, når jeg laver mad i køkkenet (hvis ikke hun sover eller vil være alene på tæppet i stuen). Når jeg lægger vasketøj sammen, står jeg og gør det i soveværelset, så der lægger jeg hende på sengen imens.

Maria
Anmeld