gravid i 4+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Mus84

Hej. Og tillykke med graviditeten..

Jeg måtte lige skrive til dig, fordi jeg tror vi ca. lige langt henne, jeg fandt også ud af jeg var gravid i lørdags, og fik det bekræftet hos lægen igår.. Så det er dejligt.. Men min læge sagde jeg var i uge 5, men kan virkelig ikke finde ud af det.. hm..

Gravitaminen er en forebyggelse mod at barnet bliver født med rygmarvsbrok, og efter uge 10 skal du tage jern tilskud for at ilt kan løbe bedre rundt i kroppen..  Så det er godt at tage vitaminer under graviteten ogalt som anbefales..

Jeg begyndte os føst at tage gravitamin i mandags...

Jeg synes bare tiden godt må gå hurtigt nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

linda84 skriver:

Hej. Og tillykke med graviditeten..

Jeg måtte lige skrive til dig, fordi jeg tror vi ca. lige langt henne, jeg fandt også ud af jeg var gravid i lørdags, og fik det bekræftet hos lægen igår.. Så det er dejligt.. Men min læge sagde jeg var i uge 5, men kan virkelig ikke finde ud af det.. hm..

Gravitaminen er en forebyggelse mod at barnet bliver født med rygmarvsbrok, og efter uge 10 skal du tage jern tilskud for at ilt kan løbe bedre rundt i kroppen..  Så det er godt at tage vitaminer under graviteten ogalt som anbefales..

Jeg begyndte os føst at tage gravitamin i mandags...

Jeg synes bare tiden godt må gå hurtigt nu..

ja !! KENDER DEN FØLSE ! .

synes alting går langsomt nu og vil se maven og det hele men self går det nok lidt tid endnu , men jeg er faktisk meget tynd så ved ikke om det bar er mig som kan se en lille forandring

kan du selv se det ?

Anmeld

26. august 2010

Dansker I Holland

kcs skriver:

vil gerne skrive privat med dig så kan jeg få nogen flere råd .

Det lyder godt Du kan enten skrive til mig herinde eller finde mig på facebook Smiler...

Anmeld

27. august 2010

Mus84

kcs skriver:

ja !! KENDER DEN FØLSE ! .

synes alting går langsomt nu og vil se maven og det hele men self går det nok lidt tid endnu , men jeg er faktisk meget tynd så ved ikke om det bar er mig som kan se en lille forandring

kan du selv se det ?

Ja jeg synes også jeg kan se en lille bule lige oppe over hår grænsen  Jeg kan også mærke at alt ikke er som det plejer, jeg har haft mens smerter som er meget normalt og så er jeg meget oppustet, og bliver det ret hurtigt. Har du de samme fornemmelser?

Jeg er os en tynd pige, smal og lav..  

Så må vi følge hinanden herinde, jeg kan simpelthen ikke lade være at tænke inde i hovedet "jeg er gravid" i alle situationer tænker jeg på det. Og har bare lyst til at sige det til nogen - men jeg vil heller ikke skuffe mig selv hvis der sker noget, så må jo vente til uge 12.. Der er bare længe til....

Anmeld

27. august 2010

skøjte-prinsessen

jeg fandt ud af at jeg var gravid, fordi jeg spise meget junk da det var nemmest og kunne spise en hel cheesburger og det har jeg aldrig kunne før da jeg sagde det til min læge fik jeg af vide at jeg skulle holde mig fra junk food og spise sundt, det ok engang imellem, men ikke så meget samt drik en masse vand det er rigtig godt for din krop, det er det ihvertfald for min min krop har ikke haft det så godt her længe fordi jeg drikker masser af vand og spiser sundt

men stort tillykke til dig

Anmeld

31. august 2010

mor til 2 skønne piger .

linda84 skriver:

Ja jeg synes også jeg kan se en lille bule lige oppe over hår grænsen  Jeg kan også mærke at alt ikke er som det plejer, jeg har haft mens smerter som er meget normalt og så er jeg meget oppustet, og bliver det ret hurtigt. Har du de samme fornemmelser?

Jeg er os en tynd pige, smal og lav..  

Så må vi følge hinanden herinde, jeg kan simpelthen ikke lade være at tænke inde i hovedet "jeg er gravid" i alle situationer tænker jeg på det. Og har bare lyst til at sige det til nogen - men jeg vil heller ikke skuffe mig selv hvis der sker noget, så må jo vente til uge 12.. Der er bare længe til....

bliver også nemt oppustet , og jeg får hele tiden lyst til vand og frugt . og jeg har heller ikke sagt nogen endnu .

men har også rigtig meget lyst .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.