gravid i 4+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Maise

MariaE skriver:

måske, men meget dumt IKKE at gøre det da du så med din egen gode vilje måske selv er skyld i dit barn er handicappet resten af livet..er sgu sikker på mine kollegaer begge er skide kede af konen IKKe åd den dumme pille.

ja MEGET vigtigt. Vi begravede for to år siden min mors venindes søn (32 år ). I slut 70´erne havde ikke alle styr på hvor vigtigt det var at tage folsyre. hun fødte en dreng med rygmarvsbrok. Lægen havde intet sagt til hende om at hun skulle tage det. Det på trods af at lægerne vidste at man skulle. Min mor tog det også og det var i 1978.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Sabina92

MariaE skriver:

måske, men meget dumt IKKE at gøre det da du så med din egen gode vilje måske selv er skyld i dit barn er handicappet resten af livet..er sgu sikker på mine kollegaer begge er skide kede af konen IKKe åd den dumme pille.

Altså jeg vil hellere end gerne tage dem, fordi jeg har haft en sp, men den gang gik jeg vildt op i det og den her gang tror jeg ikke på noget før jeg ser et hjerteslå.

- har f.eks. lige taget pillerne nu, fordi vi faldt over emnet men ellers ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre for at huske dem.

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

Sabina92 skriver:

Altså jeg vil hellere end gerne tage dem, fordi jeg har haft en sp, men den gang gik jeg vildt op i det og den her gang tror jeg ikke på noget før jeg ser et hjerteslå.

- har f.eks. lige taget pillerne nu, fordi vi faldt over emnet men ellers ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre for at huske dem.

sæt en alarm på din tlf ,

det gør jeg med alting for ikke at glemme tingene .

knus

Anmeld

26. august 2010

Sabina92

kcs skriver:

knus

Vil jeg da prøve, er en klovn til at huske på sådan noget (: hihi.

Anmeld

26. august 2010

Muffinmus

kcs skriver:

knus

eller stil dem ved siden af din tandbørste:-)

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

Sabina92 skriver:

Vil jeg da prøve, er en klovn til at huske på sådan noget (: hihi.

kender det alt for godt , min hjerne kan også svigte men det jo en vigtig ting kan jeg høre på folk herinde (:

hvor har du købt dine ?

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

kcs skriver:

hehe har faktisk allerede kvalme selvom det måske lyder hurtigt hehe .. men ja det kunne være sjovt .

jeg har svært ved at blive gravid , og derfor havde vi droppet tanken så kæresten tog på ferie og da han kom hjem den 10 blev jeg gravid samme aften

og som sagt er det et ønskebarn selvom det ikke er planlagt .

SEJEST...:!! Læs lige min tråd, som er inspireret af dig (PIS det ville jeg have skrevet på tråden...) Der kan du se billeder af, dengang jeg fandt ud af, at jeg var blevet gravid!! 

KRAM

Anmeld

26. august 2010

Dansker I Holland

kcs skriver:

og sent tillykke tilbage .

ja det er det , så det hele er rigtig nyt og spændene men er så nervøs for jeg gør noget som skader den lille baby .. smed smøgerne ud den dag jeg testede positiv , men er der mere som jeg skal være opmærksom på (: ?

Hehe det må være rigtig skønt for jer Smiler... Og mange tak Smiler... Jeg kan ikke huske det hele, men der er vist nogle hjemmesider som det står på hvad man skal være opmærksom på at spise osv. Jeg ved at man heller ikke skal have får meget salt, da det kan forhøje ens blodtryk osv.. Jeg er osse ENDELIG holdt op med at ryge Ved godt det er lidt sent :/ Men jeg har ikke lyst til at ryge mere hihi...Og du er velkommen til at skrive til mig privat hvis det er andet du vil vide

Knus Sussie 28+3

Anmeld

26. august 2010

Sabina92

kcs skriver:

kender det alt for godt , min hjerne kan også svigte men det jo en vigtig ting kan jeg høre på folk herinde (:

hvor har du købt dine ?

det første glas købt jeg i matas, den gang jeg blev gravid første gang. Da vi så ville prøve igen at blive gravide købt jeg et glas på apo. Jeg var så ivrig med at tage dem da vi prøvede men nu hvor jeg så endelig er gravid, glemmer jeg dem sgu, typisk (:

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

NR3ønskebarn skriver:

Hehe det må være rigtig skønt for jer Smiler... Og mange tak Smiler... Jeg kan ikke huske det hele, men der er vist nogle hjemmesider som det står på hvad man skal være opmærksom på at spise osv. Jeg ved at man heller ikke skal have får meget salt, da det kan forhøje ens blodtryk osv.. Jeg er osse ENDELIG holdt op med at ryge Ved godt det er lidt sent :/ Men jeg har ikke lyst til at ryge mere hihi...Og du er velkommen til at skrive til mig privat hvis det er andet du vil vide

Knus Sussie 28+3

vil gerne skrive privat med dig så kan jeg få nogen flere råd .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.