gravid i 4+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Dansker I Holland

kcs skriver:

mange tak  er også rigtig glad og spændt . og self nervøs for at tabe det :/  men tænker positive tanker .

men føler mig lidt forvirret fordi jeg først skal til lægen igen tirsdag så ved ikke hvad jeg må og ikke må (:

Hehe selv tak da Ja positive tanker kan KUN før til noget godt Men det er da klart at du er nervøs og bange for at tabe det.. Er det dit første barn ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

NR3ønskebarn skriver:

Hehe selv tak da Ja positive tanker kan KUN før til noget godt Men det er da klart at du er nervøs og bange for at tabe det.. Er det dit første barn ?

Knus

og sent tillykke tilbage .

ja det er det , så det hele er rigtig nyt og spændene men er så nervøs for jeg gør noget som skader den lille baby .. smed smøgerne ud den dag jeg testede positiv , men er der mere som jeg skal være opmærksom på (: ?

Anmeld

26. august 2010

Muffinmus

Altså hvis du begynder med det samme er der i hvert fald mindre risiko...og det burde der som sagt være i gravitamin hvis du vælger dem, men eller er alm folsyrevitamin og alm billige vitaminer absolut lige så godt, bare billigere:-)

Det er VIGTIGT med folsyren så du kan undgå rygmarvsbrok feks...

Desværre spiste min chefs kone det ikke, hvilket har resulteret i at deres søn sidder i kørestol og altid vil gøre det.

Så det er ikke for sjov de siger man skal tage det.

Men som sagt burde du sagtens kunne nå det nu:-)

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

kcs skriver:

Hej alle .

som overskriften lyder er jeg gravid i 4 uge , men lider helt vildt a kvalme samtidig med at er sulten rigtig meget , men har samtidig også " menstrations smerter " er det normalt ? ..

knus .

Det lyder vist meget normalt!!! STORT tillykke med graviditeten ;-) Hvornår har du fundet ud af det? Jeg fandt først ud af jeg var gravid, da jeg var i 5-6 uge :-) Hvordan fandt du ud af det??

KRAM

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

lisbethita skriver:

Det lyder vist meget normalt!!! STORT tillykke med graviditeten ;-) Hvornår har du fundet ud af det? Jeg fandt først ud af jeg var gravid, da jeg var i 5-6 uge :-) Hvordan fandt du ud af det??

KRAM

Takker fandt ud af det for 4 dage siden da jeg ikke fik menstration (: så det gik ret hurtigt hehe ..

Anmeld

26. august 2010

Sabina92

MariaE skriver:

Altså hvis du begynder med det samme er der i hvert fald mindre risiko...og det burde der som sagt være i gravitamin hvis du vælger dem, men eller er alm folsyrevitamin og alm billige vitaminer absolut lige så godt, bare billigere:-)

Desværre spiste min chefs kone det ikke, hvilket har resulteret i at deres søn sidder i kørestol og altid vil gøre det.

jaajaja, det er vidst ikke kun derfor så..

- Kender altså et par stykker der ikke selv har taget dem og jeg gør det heller ikke selv kun hvis jeg lige kommer i tanke om dem, er en klov til at huske dem.

Det er ikke livs vigtigt at tage dem. Det er bare et godt plus at gøre

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

MariaE skriver:

vil købe det imorgen så (: og tusinde tak fordi du deler din erfaring ,

Anmeld

26. august 2010

Muffinmus

jaajaja, det er vidst ikke kun derfor så..

- Kender altså et par stykker der ikke selv har taget dem og jeg gør det heller ikke selv kun hvis jeg lige kommer i tanke om dem, er en klov til at huske dem.

Det er ikke livs vigtigt at tage dem. Det er bare et godt plus at gøre

måske, men meget dumt IKKE at gøre det da du så med din egen gode vilje måske selv er skyld i dit barn er handicappet resten af livet..er sgu sikker på mine kollegaer begge er skide kede af konen IKKe åd den dumme pille.

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

kcs skriver:

Takker fandt ud af det for 4 dage siden da jeg ikke fik menstration (: så det gik ret hurtigt hehe ..

Ja det må man sige :-) Jeg tror jeg laver en tråd, for det er lidt sjovt at høre, hvordan folk har opdaget det. 

Hvor er det skønt for dig ;-) Jeg håber du ikke får kvalme ;-) 

Stor krammer

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

lisbethita skriver:

Ja det må man sige :-) Jeg tror jeg laver en tråd, for det er lidt sjovt at høre, hvordan folk har opdaget det. 

Hvor er det skønt for dig ;-) Jeg håber du ikke får kvalme ;-) 

Stor krammer

hehe har faktisk allerede kvalme selvom det måske lyder hurtigt hehe .. men ja det kunne være sjovt .

jeg har svært ved at blive gravid , og derfor havde vi droppet tanken så kæresten tog på ferie og da han kom hjem den 10 blev jeg gravid samme aften

og som sagt er det et ønskebarn selvom det ikke er planlagt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.