gravid i 4+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.758 visninger
35 svar
0 synes godt om
26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

Hej alle .

som overskriften lyder er jeg gravid i 4 uge , men lider helt vildt a kvalme samtidig med at er sulten rigtig meget , men har samtidig også " menstrations smerter " er det normalt ? ..

knus .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Muffinmus

jeps, og ofte kommer der endnu mere kvalme jo mere sulten man er derfor skal man hele tiden spise små ting som gulerod, agurk, kiks eller lign ting.

Og ja,menssmerter hører sig til:-)

Anmeld

26. august 2010

maria_wlt

Det vil sige at du kun lige har misset din mens og har testet positivt???

Kan man så være 100% når det er så tidligt testes???

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

MariaE skriver:

jeps, og ofte kommer der endnu mere kvalme jo mere sulten man er derfor skal man hele tiden spise små ting som gulerod, agurk, kiks eller lign ting.

Og ja,menssmerter hører sig til:-)

når det altid noget a høre at alt er som det skal være (:

er der noget jeg ikke må spise når jeg er gravid ?

undskyld alle spørgsmålene

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

maria_wt skriver:

Det vil sige at du kun lige har misset din mens og har testet positivt???

Kan man så være 100% når det er så tidligt testes???

ja det kan jeg da jeg har været til læge idag og fået det bekræftet med en undersøgelse forneden .,

Anmeld

26. august 2010

Muffinmus

mja, bløde oste, store fisk, rødt kød....

Det er lige de værste i hvert fald:-)

Og husk ikke at drikke for meget light i følge de nye undersøgelser. Heller få den smule mere sukker.

Husk at tage dine vitaminer, Folsyre som man begynder på INDEN man er blevet gravid og til uge 12 + alm vitamintilskud, evt gravitamin der har det hele.

Jern fra uge 10 af:-)

Masser af vand og sund motion og søvn:-)

Anmeld

26. august 2010

Dansker I Holland

Tillykke med graviditeten Smiler... Jeg ved at lever er osse heller ikke så smart at spise for meget af, da der er rigtig meget A vitamin i og det kan skade babyen. Udover det så kan jeg ikke lige komme i tanke om andet End det som nogle af de andre har sagt i forvejen

Knus Sussie 28+3

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

MariaE skriver:

mja, bløde oste, store fisk, rødt kød....

Det er lige de værste i hvert fald:-)

Og husk ikke at drikke for meget light i følge de nye undersøgelser. Heller få den smule mere sukker.

Husk at tage dine vitaminer, Folsyre som man begynder på INDEN man er blevet gravid og til uge 12 + alm vitamintilskud, evt gravitamin der har det hele.

Jern fra uge 10 af:-)

Masser af vand og sund motion og søvn:-)

folsyre har jeg ikke taget før jeg blev gravid da den ikke var planlagt men stadig et ønskebarn for både mig og min kæreste ..

er det noget som skader hvis jeg først begynder på det nu ?

eller er det for " sent " .

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

NR3ønskebarn skriver:

Tillykke med graviditeten Smiler... Jeg ved at lever er osse heller ikke så smart at spise for meget af, da der er rigtig meget A vitamin i og det kan skade babyen. Udover det så kan jeg ikke lige komme i tanke om andet End det som nogle af de andre har sagt i forvejen

Knus Sussie 28+3

mange tak  er også rigtig glad og spændt . og self nervøs for at tabe det :/  men tænker positive tanker .

men føler mig lidt forvirret fordi jeg først skal til lægen igen tirsdag så ved ikke hvad jeg må og ikke må (:

Anmeld

26. august 2010

Maria.

kcs skriver:

folsyre har jeg ikke taget før jeg blev gravid da den ikke var planlagt men stadig et ønskebarn for både mig og min kæreste ..

er det noget som skader hvis jeg først begynder på det nu ?

eller er det for " sent " .

Jeg har slet ikk taget folsyre.. Bare du tager gravitamin - de indeholder nok folsyre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.