Dum igen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Kamilla-m

louise4060 skriver:

tjaeh det er da lidt det tråden handler om?

troede i mente om tirsdagen s;.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

>>Carina<<

maria_wt skriver:

M.O.R.... HA HA HA HA

Så skal hun få et anker på osse....

Ha ha ja

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

BimBamBusse skriver:

Hannah har fået en tattoo, men er der nogen der ved hvad der stod?

Nogen der måske har set forud på nutv.dk?

Jeg var ved at dø af grin for i teaseren til næste afsnit sidder hannah og græder og siger: Det var bare ikke den reaktion jeg havde forventet-OVERHOVEDET  Ej hvad regner hun med. Ha ha ha.

Og ja man kan sgu da regne ud man ikke skal spørge en fyr om man må flytte ind til ham så hurtigt. Alle vil sgu da bakke. Og hun har lige fået at vide at hendes datter skal have en stabil hverdag og så flytter hun igen

Anmeld

26. august 2010

Ni-ko-li-ne

Sujan skriver:

Christina der har opsagt lejligheden er jo fordi hun skal betale nogle penge efter branden og det mener hun ikke hun skal.. Så hun har fået brev fra fogden.. Så hun har vel ille rigtig noget valg, hvis hun ikke vil betale.

Og Hannah med den tatovering.. Ej altså.. Den kommer hun til at fortryde. Efter kun 3 mdr. Og der er jo allerede problemer i forholdet. Selvom jeg har været sammen med min kæreste i 5 år ville jeg aldrig få en tatovering med hans navn.

mht Christina, så kunne hun have hørt dem om mulighed for en afdragsordning... så de kunne blive boende.... i det mindste indtil hun har en anden bolig...

Anmeld

26. august 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Jeg var ved at dø af grin for i teaseren til næste afsnit sidder hannah og græder og siger: Det var bare ikke den reaktion jeg havde forventet-OVERHOVEDET  Ej hvad regner hun med. Ha ha ha.

Og ja man kan sgu da regne ud man ikke skal spørge en fyr om man må flytte ind til ham så hurtigt. Alle vil sgu da bakke. Og hun har lige fået at vide at hendes datter skal have en stabil hverdag og så flytter hun igen

jeg har set det... og to sekunder efter er alt godt igen... han lover at få en med hendes navn også... ha ha ha.... på skulderbladet... og så er det så det hun er sur over.... den skal sidder på armen som hendes...

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har set det... og to sekunder efter er alt godt igen... han lover at få en med hendes navn også... ha ha ha.... på skulderbladet... og så er det så det hun er sur over.... den skal sidder på armen som hendes...

Ha ha ha det er fanme for langt ude! Åha altså hvad regner de med???? Man skal aldrig aldrig aldrig få tatoveret et navn (ikke andet end sine børns i hvert fald!) Fedt hvis den bliver lavet om til M.O.R så kan der sgu da stå D.U.M bagefter

Anmeld

26. august 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ha ha ha det er fanme for langt ude! Åha altså hvad regner de med???? Man skal aldrig aldrig aldrig få tatoveret et navn (ikke andet end sine børns i hvert fald!) Fedt hvis den bliver lavet om til M.O.R så kan der sgu da stå D.U.M bagefter

et eller andet sted så er det sgu lidt synd for dem at de ikke tænker længere?

Anmeld

26. august 2010

Enayia

Carina1984 skriver:

Jeg har set afsnittet.
M for maks og O for overgård. Og det andet er serbisk og betyder jeg elsker dig. Hvis de går fra hinanden vil hun ha skrevet et R så der står M.O.R.

Åhhh nej! Nej nej nej nej nej nej!

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

godt det ikke er mig der skal ha en tatoo, hvor der skal stå 'mor'

Anmeld

26. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

godt det ikke er mig der skal ha en tatoo, hvor der skal stå 'mor'

HAHA! . hvorfor vil du dog ikke det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.