BimBamBusse skriver:
Christina (med Maja) har sagt sin lejlighed op uden at have et andet sted at flytte hen.. Hun forventede så at kunne flytte ind hos kæresten.. Men da hun spurgte ham om det kunne være en mulighed gav han ikke lyd fra sig i 4 dage..
Hannah (med Cecilya) har været uvenner med Maks (hendes kæreste) og så skrev han et kort hvori der stod at han elskede hende på 14 forskellige sprog og så var det hele godt igen! 
Sabrina (bliver pludselig i tvivl om det er det hun hedder?) og kæresten har været til hypnotisør og er blevet røgfrie.... "Men vi gemmer lige pakken, hvis nu vi skulle få lyst til at ryge i aften kl. 22 hvor ingen butikker har åbne" 
Klasse
Tusind tak
Hende 'modelmakrellen' er da vist heller ikke den hurtigste knallert på havnen - hvor uansvarligt er det ikke lige at sige sin lejlighed op uden at have en plan når man har et barn på 2 år??
Jeg føler mig nogen gange som en dårlig forsørger, hvis jeg ikke får sat penge ind på opsparingen hver måned, men det kan hun da vist godt slå.
Ej, håber da virkelig det lykkes for dem at stoppe med smøgerne
- og jeg har alstå også stadig min nødpakke liggende!! Bare det at vide, man har muligheden gørdet endnu federe at sige NEJ TAK
Altid glimrende underholdning
Anmeld