Dum igen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

klmf

Kan I ikke give et resumé?? Nåede ikke at se det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

BimBamBusse

SabrinaL skriver:

Maks siger selv at han også vil have lavet en til Hannah, efter hun har fået en.. Ved dog ikke om han har fået en?

Arhmen altså! Jeg fatter det ikke.. Slap nu af, I har været sammen i 3 mdr!

De har meget travlt, hva?  

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

nogen der har set afsnittet for onsdag? .

Anmeld

25. august 2010

louise8723

MortilMogL skriver:

tjaeh det er da lidt det tråden handler om?

Anmeld

25. august 2010

BimBamBusse

Kan I ikke give et resumé?? Nåede ikke at se det

Christina (med Maja) har sagt sin lejlighed op uden at have et andet sted at flytte hen.. Hun forventede så at kunne flytte ind hos kæresten.. Men da hun spurgte ham om det kunne være en mulighed gav han ikke lyd fra sig i 4 dage..

Hannah (med Cecilya) har været uvenner med Maks (hendes kæreste) og så skrev han et kort hvori der stod at han elskede hende på 14 forskellige sprog og så var det hele godt igen!

Sabrina (bliver pludselig i tvivl om det er det hun hedder?) og kæresten har været til hypnotisør og er blevet røgfrie.... "Men vi gemmer lige pakken, hvis nu vi skulle få lyst til at ryge i aften kl. 22 hvor ingen butikker har åbne"

Anmeld

25. august 2010

BimBamBusse

MortilMogL skriver:

Altså i aften?

Anmeld

25. august 2010

Sabrina2014

BimBamBusse skriver:

Christina (med Maja) har sagt sin lejlighed op uden at have et andet sted at flytte hen.. Hun forventede så at kunne flytte ind hos kæresten.. Men da hun spurgte ham om det kunne være en mulighed gav han ikke lyd fra sig i 4 dage..

Hannah (med Cecilya) har været uvenner med Maks (hendes kæreste) og så skrev han et kort hvori der stod at han elskede hende på 14 forskellige sprog og så var det hele godt igen!

Sabrina (bliver pludselig i tvivl om det er det hun hedder?) og kæresten har været til hypnotisør og er blevet røgfrie.... "Men vi gemmer lige pakken, hvis nu vi skulle få lyst til at ryge i aften kl. 22 hvor ingen butikker har åbne"

Hun hedder Natascha.. (staves)..

Men meget sjovt at tage fejl med de navne, min søster hedder selv Natascha, og jeg hedder Sabrina Bliver så forvirret når jeg ser folk der hedder vores navne

Anmeld

25. august 2010

BimBamBusse

SabrinaL skriver:

Hun hedder Natascha.. (staves)..

Men meget sjovt at tage fejl med de navne, min søster hedder selv Natascha, og jeg hedder Sabrina Bliver så forvirret når jeg ser folk der hedder vores navne

Nåååeh ja! Ved ikke hvorfor jeg vil have hende til at hedde Sabrina

Anmeld

25. august 2010

Sujan

Christina der har opsagt lejligheden er jo fordi hun skal betale nogle penge efter branden og det mener hun ikke hun skal.. Så hun har fået brev fra fogden.. Så hun har vel ille rigtig noget valg, hvis hun ikke vil betale.

Og Hannah med den tatovering.. Ej altså.. Den kommer hun til at fortryde. Efter kun 3 mdr. Og der er jo allerede problemer i forholdet. Selvom jeg har været sammen med min kæreste i 5 år ville jeg aldrig få en tatovering med hans navn.

Anmeld

25. august 2010

klmf

BimBamBusse skriver:

Klasse Tusind tak

Hende 'modelmakrellen' er da vist heller ikke den hurtigste knallert på havnen - hvor uansvarligt er det ikke lige at sige sin lejlighed op uden at have en plan når man har et barn på 2 år?? Jeg føler mig nogen gange som en dårlig forsørger, hvis jeg ikke får sat penge ind på opsparingen hver måned, men det kan hun da vist godt slå.

Ej, håber da virkelig det lykkes for dem at stoppe med smøgerne - og jeg har alstå også stadig min nødpakke liggende!! Bare det at vide, man har muligheden gørdet endnu federe at sige NEJ TAK

Altid glimrende underholdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.