Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sabina92 skriver: Jeg snakker en del bonsik og har os en masse veninder der er.. Og Vi siger volim te er volim cas hvilket betyder elsker dig
Jeg snakker en del bonsik og har os en masse veninder der er.. Og Vi siger volim te er volim cas hvilket betyder elsker dig
Mon ikke det er som Alexis skriver.. Altså at der er flere lande hvor de siger det sådan, men udtaler det forskelligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver: Hun siger selv i dum at det er serbisk hvor hun stammmer fra
Hun siger selv i dum at det er serbisk hvor hun stammmer fra
volim te = jeg elsker dig
på:
Kroatisk, serbisk og bosnisk
BimBamBusse skriver: Mon ikke det er som Alexis skriver.. Altså at der er flere lande hvor de siger det sådan, men udtaler det forskelligt
Jo tror jeg også men pas ved det ikke taler ikke andre end de to sprog . hihi
diamant skriver: Jeg er selv fra Bosnien. Ordet volim te er både kroatisk , serbisk, og bosnisk.
Jeg er selv fra Bosnien. Ordet volim te er både kroatisk , serbisk, og bosnisk.
vi er enige hehe
louise4060 skriver: vi er enige hehe
Carina1984 skriver: Jeg har set afsnittet. M for maks og O for overgård. Og det andet er serbisk og betyder jeg elsker dig. Hvis de går fra hinanden vil hun ha skrevet et R så der står M.O.R.
Jeg har set afsnittet. M for maks og O for overgård. Og det andet er serbisk og betyder jeg elsker dig. Hvis de går fra hinanden vil hun ha skrevet et R så der står M.O.R.
M.O.R.... HA HA HA HA
Så skal hun få et anker på osse....
Der var vist osse andre der fik tusser var der ikke???
Vores kære Malou Stella gik rigtig i gang....
maria_wt skriver: Der var vist osse andre der fik tusser var der ikke??? Vores kære Malou Stella gik rigtig i gang....
jo hende med tvillingerne fik også lavet
Maks siger selv at han også vil have lavet en til Hannah, efter hun har fået en.. Ved dog ikke om han har fået en?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128