Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver: Jeg har set afsnittet. M for maks og O for overgård. Og det andet er serbisk og betyder jeg elsker dig. Hvis de går fra hinanden vil hun ha skrevet et R så der står M.O.R.
Jeg har set afsnittet. M for maks og O for overgård. Og det andet er serbisk og betyder jeg elsker dig. Hvis de går fra hinanden vil hun ha skrevet et R så der står M.O.R.
Hahahahah!
Åh, kan man andet end at elske DUM?
hahaha hva sker der også for christina der siger sin lejlighed op og så lidt forventer at kunne bo hos sin kæreste?
BimBamBusse skriver: Hahahahah! Åh, kan man andet end at elske DUM?
louise4060 skriver: hahaha hva sker der også for christina der siger sin lejlighed op og så lidt forventer at kunne bo hos sin kæreste?
Carina1984 skriver: ....for bagefter at droppe ham fordi han ik svarer i fire dage og så flytte hen til sin mor
....for bagefter at droppe ham fordi han ik svarer i fire dage og så flytte hen til sin mor
jeg tænker også lidt.. - han havde slettet hende på face..? så for ham havde det da været slut for længst xD
Det ER Bosnisk
louise4060 skriver: jeg tænker også lidt.. - han havde slettet hende på face..? så for ham havde det da været slut for længst xD
Sabina92 skriver: Det ER Bosnisk
Carina1984 skriver: Hun siger selv i dum at det er serbisk hvor hun stammmer fra
Hun siger selv i dum at det er serbisk hvor hun stammmer fra
Jeg snakker en del bonsik og har os en masse veninder der er.. Og Vi siger volim te er volim cas hvilket betyder elsker dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128